@diddl, wauw poppetje! @sandraske, haha geweldig schattige foto! Fay in shirtje van Kiezeltje en broekje van h&M Bekijk bijlage 259761
Diddl, wat een lekker koppie met haar. Wauw! Wonderteam, staat leuk! Hier nog in een joggingpakje over haar pyjama heen. Eerst maar eens kijken of ze iets wil eten!
Vanaf vandaag probeer ik (Lynn; zoals beloofd) weer plaatsen van mijn kleine meid. Ik haak vanaf hier in met plaatsen van foto, meelezen en volgen. Vandaag foto in album
Wonderteam, wow!! Topsetje!! Staat je kleine meid erg mooi!! Glimlachje, leuk dat je weer komt posten. Ga zo in je album kijken.
@wonderteam leuk! i love blue! Vandaag geen foto, mevrouw was duidelijk met verkeerde been uit bed gestapt dus behoorlijk chagrijning vanmorgen en ze is nu naar kdv, zitten ze er daar mee
Sandraske, lekker dan dat je haar af en toe kan wegbrengen haha. Vandaag weer eens een foto van mijn moppie in mn album. Jurkje benneton, bolero v&d, legging bakkaboe.
Mag ik weer inhaken hier? Was een tijdje weg, dacht minder te gaan shoppen als ik het hier zou mijden, maar dat is me niet gelukt.. zie album . heb wat nieuwe setjes er in gezet, en ben over op kleur.. Diddl, wat een schatje is Noa! Wonderteam, leuk shirtje van kiezeltje
Glimlachje: heb je een verzoek gestuurd! Ise: welcome back! Prachtige kids heb je zeg... heb even in je album gekeken. Leuke kleding heb je te koop, helaas niet in de maat van J
Leoschepje, dank je! Oh en die kledingmap ga ik binnenkort aanvullen, heb hier wat tassen en dozen met kleding staan!