Mirell, Leuk lekker vrolijke meid! Be ook wel benieuwd naar de carbone Oja ikkie, Je mannetje weer helemaal super gekleed! Lob en elfje, heb jullie vezoekje gestuurd..wil ook ff bij jullie albums spieken. Hier een hangerig meisje in hang kleding vandaag.
S vandaag in een jurkje van muy malo! Jurkje oorspronkelijk uit wintercollectie maar ook een doordraagjurk. Deze heeft ze zelf erg graag en vaak aan. staat haar ook leuk en blijft mooi in de was... Dus ook deze gaat in de winter nog aan! foto album
O die jurk van bf vind ik ook biet geweldig maar om te overbruggen tot de sale is het prima. Emma vond het passen leuk hoor. Ze vond het jammer toen we alles gepast hadden.
Hier foto van gister en vandaag in album. @mirell...wat een mooie meid heb je ook. @Madelief: beterschap met Sep. @Debby.... Het is echt een jurken meisje, staat haar goed. @Woezeltje: wat staat ze er wijs bij..mooie meid @ikke> stoer ventje..leuk om ook jongetjes hier voorbij te zien komen. @loesjuh...wow mooie outfit @Wonderteam....wow super matching en wat staat ze beide roze toch goed zeg. Mooi koningskoppel heb je hoor. @DJmomo..gaaf die taart @Tukker: leuk jou jongedame. Solly als ik iemand vergeten ben. @album dames... ik ga even daar spieken en reageren.
Thanx meiden voor jullie leuke reacties! Heb helaas nog geen rokje zelfde als het randje van Muck maar ben op zoek @Debby;Die 1e jurk is ook erg leuk!Die crocs eronder doen het hem , maken het helemaal af Heee wat jammer mag je weer shoppen @woezeltje;Wat een mooi meisje is het! @madeliefke;He bah, beterschao met je kleine mannetje! @mirell;Leuk jurkje!Wat wordt ze groot!
Mirell, erg gaaf! Debby, staat leuk!! Woezeltje, mooie foto zeg En nog bedankt voor de reacties! Vind het vestje ook erg leuk bij dr staan. Idd stoer. Hier vandaag allebei in C&O, gematched. Heb de foto weleens geplaatst.
Mijn laptop knalde er vd week ineens uit terwijl ik zat te reageren op ZP, dus even een paar dagen geen internet gehad, maar we zijn er weer Nog bedankt voor de reacties op Noa. @ Ise, leuk dat je er weer bent! Mooie fotos allemaal! @ wonderteam, super zo beide in roze! @ tukker,leuk jurkje. @ djmomo, gaaf die taart! idd veel werk he, maar wel heel leuk! @ ikkie, helemaal stoer weer! @ madeliefke, hoe is het nu met sep? @ mirell, leuk!!