De beschrijving kon op 2 manieren gelezen worden Maar het zou natuurlijk prima kunnen om op een basic shirtje zelf een strik te maken... Voila, look-a-like Bengh shirtje! Het jasje van Persival is dat van de nieuwe wintercollectie of heb je dat al langer? Zou nl ook nog wel zo'n kleurtje willen voor J.
@madeleifke, ahhh hopelijk knapt hij snel op! @diddl wauwie @tesske, erg stoer!! @mirell, I love it Nou ik heb besloten nu toch wel veel foto's zichtbaar worden via google de foto's van de kids ,alleen nog maar in het album te plaatsen. WEl jammer vond het via het forum een stuk makkelijker. Ik ga nu weer even albums neuzen
@mm2vm jasje van Mirell is volgens mij van de zomer collectie, nieuwe collectie heeft ook wel die kleur, alleen is die iets dikker en de kleur van de mouwomslag is anders..
Wat een leuke foto's weer!! Diddl, ik vind jouw drietal zo leuk! Mooie kleertjes, zo alledrie gematched! Gaat je een klein kapitaal kosten in de toekomst Tesske, wat ontzettend gaaaf!! Wat een stoer meiske zo. Ze heeft echt een knap koppie! Blijf maar lekker foto's posten doen we weer inspiratie op Mirell, in een woord TOP!!! Love IT! Hier gaat het met Sep langzaam de goede kant op. Koorts is wat gezakt en hij huilt ook wat minder. Flessen zijn we weer wat meer aan het vullen en hopen dat hij zich morgen weer voor een groot deel de oude voelt. Hebben we dit ook weer gehad en dan hopen dat het Puck overslaat
@Madeliefke, beterschap! Wat sneu voor je manneke. @Diddlmouses, wederom.. wauw! Echt super! @Teske, leuk zeg! Ik vind Baker Bridge voor meisjes zoooo leuk. Kan niet wachten tot mijn dochter erin past. @Mirell, leuk hoor!
Vraagje voor degene die veel Bengh kopen.. Ik heb deze zomer 2 Bengh jurkjes in de maat 86/92 gekocht maar 1 is er eigenlijk al te kort en 1 kan nog net maar niet lang meer. Mijn dochter was een maand geleden 80 cm. Valt dit merk altijd zo klein? De volgende maat 98/104 zal nog lang niet passen lijkt me, aangezien mijn 3,5 jarig zoontje dit nu van Bor*z draagt.
Het is heel verschillend hoe bepaalde kledingstukken vallen. Jurkjes vallen wel vaak kort, maar ik heb gehoord dat het deze wintercollectie allemaal een stuk groter valt. Maar inderdaad, 98/104 zal nog wel aan de ruime kant zijn, hoewel bijvoorbeeld de knofjes in 98/104 van afgelopen zomer ook heel kort vallen (die draagt mijn dochter nu ook, zij is ongeveer 86 cm denk ik).
Bengh: mijn dochter is 86/87 cm, ik heb voor haar 98/104. De vestjes vallen nog ruim en sommige jurkjes ook. Maar andere jurkjes kan ze prima aan in die maat.. Maat 86/92 heb ik ook 1 jurkje van en die is zo gekrompen in de was dat dat echt te kort is, ja ze draagt hem wel op het strand ofzo als we op vakantie zijn..
MMv2M & Ise, bedankt! Dan ga ik voor de winter toch eens een 98/104 jurkje bestellen aangezien ze in de winter toch ook wel rond de 86 cm zal zijn denk ik.
Lob, hier ook hoor 86 cm en 98/104 bengh. Dat vind ik dan af en toe nog wel wat lang hoor, kan ze van de winter mee. Mirell, erg leuke outfit! Tesske, geweldig zo! Wat een stoere meid! Diddl, dit is niet zo mijn smaak qua kleding maar vind idd lot's haartjes mooi en je hebt zulke lieve meiden Morgen hier weer foto denk ik, moest even extra werken dus ro was naar kdv. (in groene beebielove jurkje)
Diddl, zo leuk zo samen. Schattig! Tesske, lekker stoer, leuke broek. Evi zei vanmorgen nog ik vind broeken stom. Mirell, wat een heerlijke stoere meid