Leuk! Ik heb dit jurkje ook in de kast hangen, maar deze kleurencombinatie had ik nog niet bedacht! Die onthouden we
@ Wonderteam, fay ziet er weer super uit vandaag! @ Tukker, ben eigenlijk wel benieuwd wel jurkje jij van Alette (neem ik aan?) hebt, showen dus! Ze gaat voor mij nu alvast een dekbedovertrek maken voor Lot voor in dr nieuwe kamer @ Mirell, heel gaaf weer. *benjaloersopdieblazer*
blazer heb ik gewoon bij persival ofzo vandaan hoor! en echt mooi is ie niet hoor! ja de kleur wel maar model is beetje vaag!
Superschattig Fay in het Muck-jurkje! Lekker fris met dat rood! En een hele stoere Amy-Lynn zag ik. Geweldig ook die sterrenlaarzen. Ben jaloers op al die leuke meidendingen die er zijn . Hier vandaag helaas geen foto. Een liga had zijn outfit (Name it spijkerbroekje en Frendz shirtje) niet goed gedaan en 's morgens voor werktijd te weinig tijd. Misschien morgen weer!
Hier Puck in een lowbudget outfit Sale combi HEMA-H&M-Zeeman. Tja mama is al koffers aan het pakken haha
Lowbudget kan ook erg leuk zijn! Ik vind het leuk in elk geval! Hier slapen beide meiden nog als roosjes
Wonderteam: een super leuk jurkje! Mirell: Jouw meisje weer helemaal super. Het is inderdaad te hopen dat het mooier weer wordt in NL
thnx iedereen voor de leuke reacties @mirell, gaaf zeg dat setje! @madeliefke, nou low-budget kan prima Leuk!! @mmv2m, ohhh heerlijk zeg