pff das lekker tot 9 uur slapen! We slapen de laatste twee weken al een uurtje langer maar dan begint de dag nog steeds om zes uur
Gisteren had papa haar aangekleed. (heel flauw maar ik vind het toch schattig) Zeeman pyjamabroek en wit bakkaboe shirt
Ik heb even de laatste pagina's teruggelezen: @Mirell: stoere combi! Het staat haar echt perfect! @Blondi: wat een schatje zeg! @Debby82: ik heb je kinderen nog gezien in Zaandam afgelopen dinsdag. Volgens mij waren ze met je man, maar ze zaten in de kinderzitjes op een fiets en het was bij een fietsenzaak aan de Westzijde. Ik reed er voorbij en opeens vielen mij de mooie krullen van je meisje op! Jamie draagt vandaag een spijkerbroek en T-shirt van Vingino en schoenen van Vans:
ff weer een fotootje van mij. Jurk kennen jullie natuurlijk al. Emma met dr grotere vriendin. Gisteren bij het circus.
thanks ben er zelf ook blij mee en zo veranderd toch een beetje onze smaken en worden de meisjes en jongens steeds meer een eigen persoontje
@madeliefke;Jammer dat je foto al weg is , was benieuwd naar je lowbudget outfit @blondi;Wat kan papa goed combineren @andreams;Wat een stoere outfits heb je altijd voor je ventje, heel gaaf! @debby;mooi!en zo te zien vond ze het geweldig!
Zo, weer terug van vakantie! Zal zo even wat kiekjes in de albums zetten! Edit: op een of andere manier kan ik geen foto's aan albums toevoegen ??? is er iets veranderd ofzo? Nou ja dan maar even zo: Ter stal & Disney Vingino, we, BF en wibra plus vers stokbrood
Amy-lynn die papa een beetje in de tuin helpt we krijgen gras....bijna is de tuin klaar!!!! op de eerste foto zal zei wel even vertellen hoe papa het moet doen en kijkt ze echt als een arogantje(zoals wij dat dan noemen) en mama was inderdaad nat!