Mirell, zo leuk die foto van 17 jaar geleden!! Toen zag je er echt heel anders uit 17 jaar geleden.. pfff toen was ik 5 Loesjuh, streepjesset is leuk! Ben gek op streepjes, is dat barbara farber? Edit; heb het al gelezen paar pagina's terug Loesjuh
ze vond het geweldig. Was echt leuker dan verwacht. Ik ben niet zo gek op circus maar dit was wel echt heel leuk. En normaal kan emma nooit lang stilzitten. Echt een half uur is de max... nou de show duurde 3 uur en daarvan heeft ze 2 uur ademloos zitten kijken. Laatste uur werd ze wat ongedurig en we zijn ook 10 minuten eerder naar huis gegaan want het was al 23 uur! En anders duurt het nog langer met uitparkeren enzo...
heel erg leuk zo zeg! ik had 1 bolerootje een witte. Maar die had ik in de stacaravan op de kachel gelegd, zaten er allemaal brandvlekken in! gelukkig was ik er bij en vond ik het gaan stinken zeg...
gefeliciteerd! Ik vind je haar daar ook heel leuk hoor. 17 jaar geleden was ik 13. Volgens mij droeg ik toen van die lelijke cars tuinbroeken die gekleurde met palladiums eronder... haha als ik er nu aan denk
blondi ik zeg doen!!! En dan d ook in een mooie jurk (zwijmel, zwijmel). Ik vind het bijna jammer dat ik al getrouwd ben. Het is met recht de mooiste dag uit mijn leven (door omstandigheden waren de geboortes van mijn kinderen niet zo een hele mooie dagen afgezien van de ontmoeting natuurlijk)
Ik wacht tot vriendlief op zijn knieƫn gaat.. Want ook daar heb ik al een heel zwijmel plaatje voor in mijn hoofd zitten hihi Lijkt me zo mooi als hij me vraagt! Dan ga ik zeker huilen!
Het was helemaal geweldig! We hadden wel vrijkaartjes voor onszelf en hebben dus voor 30 euro entree met zijn 4-en gehad, anders had ik het denk ik te duur gevonden met die kleintjes. Maar er was genoeg te doen ook voor hun, it's a small world vond ik het leukst (ben ik 20 jaar geleden ook in geweest ) en K vond Cars in het filmthema-park helemaal geweldig! Wel erg druk hoor en 40 minuten of langer wachten voor je ergens in kon was ook echt niet leuk. We zijn dus ook maar in 3 of 4 dingen echt geweest maar met de parade etc erbij is het toch wel leuk zo'n dagje.
bedankt voor jullie lieve reacties in album! even nog reageren want had net niet zoveel tijd. blondi, erg schattige foto! mooie bekkie heeft ze! andreams, hele leuke combi! mirell, dat rood met groen is ook leuk! die blazertjes staan leuk he?! en mooi geworden je tuin! loesjuh, heel leuk met dat roze vestje! debby, vond ze het circus leuk? mariomama, leuke vakantiefoto's! ik vind vooral het setje met het z8 rokje erg leuk staan! fijn dat julllie het zo lekker gehad hebben! haha, en je miste de HEMA.. een ware shopaholic