nou jullie kunnen op mijn foto zien dat ik niet van de trouwjurken ben hahaha ik had een pakje aan van Versace(ja de echte)wel in de uitverkoop maar evengoed een duur setje
en beloofd is beloofd...... een glijbaan.........................99,00 nieuw maar via mp 25,00 en wat hebben we met de overige 75,00 gedaan?????
2 hamsters in kooi volgens mij vind mama het leuker dan Lynnie en wat een rommel maken die dingen zeg!!
@Wonderteam, leuke foto's zeg! @Mirell, oh dat zou Fiene echt heeeel gaaf vinden. Hier vandaag een nieuw Bengh jurkje aan (zie album). Ik heb hem al een hele tijd geleden gekocht maar stom stom stom toen niet gepast en nu pas voor het eerst aan. Nu blijkt dat de hals heel wijd valt, en je haar romper zo goed ziet. Wat zouden jullie eronder aan doen? Ik heb eigenlijk alleen maar Hema stretch rompers met spaghetti bandjes of zonder mouwen en alleen maar witte. Ander kleurtje kopen?
Haha en fokken bij het leven! Hopen dat je 2x hetzelfde geslacht hebt! Wij gingen ooit op vakantie met 3 hamsters met 1 net en kwamen thuis en waren 20 hamsters rijker! Mijn tante ze allemaal uit elkaar getrokken in bij elkaar gesprokkelde kooitjes. Hier dus nooit hamsters..
@mirell leuk hoor hamsters!! Gave glijbaan! @lob romper met spagettibandjes komt er niet boven uit denk ik..
Mij hebben ze er ook ooit in de dierenwinkel twee verkocht... Waren echt van hetzelfde geslacht hoor! Niet dus... Binnen no time had ik er 70 Op een gegeven moment was het niet meer uit elkaar te houden en ontstond er inteelt; vijf pootjes enzo, was echt zielig...