Hallo! Ook gevonden. Lynn, heel leuk! Wonderteam, echt lieffies zo! Ga mn bedje in... Druk weekend voor de boed, zondag jo jarig
Zo lynn jullie zijn al vroeg aangekleed! Heel leuk setje weer! Van gister ook super.. die blouse en dat spijkerbroekje.. Normaal hou ik niet zo van spijkerbroekjes bij meisjes maar dit staat super. Jij houdt niet van roze toch las ik ergens. Danique gaat het wel leuker vinden en zal misschien wel wat roze kleertjes gaan aanwijzen hi hi..
@tnx meiden! @ikkie: klopt ik ben niet zo van de roze maar ik heb nu twee lief! pyjamas in roze en ze vind ze geweldig. Nu dus dekbedden kopen van pip en Lief! in roze/rood, past ook leuk bij de pyjama's...dus ik vind het wel leuk voor haar kamertje. ze heeft wel veel roze speelgoed trouwens hoor.... Ja vroeg hier, mevrouw was om 7 uur al aan het rondrennen en springen op ons bed...heb d'r maar gelijk aangekleed dus...zucht veel te vroeg vanochtend wakker.
Leuk setje weer Lynn! Vond het Nono rokje van afgelopen week wel een ietsje leuker bij de legging+bolero. Kleuren in kleding. Hier alle kleuren! Liefst zo min mogelijk pastel/creme tinten dat maakt mijn meisje enorm flets. Mijn zoontje staat donkerblauw en bruin erg goed. Hij is zelf ook wat donker. Zal straks ook even een foto maken van mijn kids
Dankje Madeliefkje! Ja nono rokje is er ook heel leuk bij, maar je ziet het niet op de foto maar in dit rokje zit ook grijs, dus daarom staat dit ook wel leuk erbij, maar ik vind toch vaak dat de kleding leuker staat als ik het zo zie ipv op de foto...
Las in het oude topic al regelmatig mee, dan is het wel leuk om een keer te posten... Geheel Billy & lilly vandaag
Setjes op deze foto's zijn allebei te koop, zie mijn te koop album voor prijzen: 1ste foto is alles inmiddels gereserveerd