Hier heeft ze ook de zomerdingen aan natuurlijk maar het meeste heeft ze al wel eens aangehad (de jottum hemdjurkjes, shoeby spagettibandjesjurk, en br@nd setjes zonder vestje en leggings)
Dames, heb mijn naam ff veranderd (was l.eoschepje). Gevalletje meelezer Vandaag J in een jurkje van Hema en inderdaad een keer lekker zonder romper
Lisa doerak Noa feetje Lot bakkaboe/vinrose Van Lisa is dus van vorig jaar maar Noa en Lot wel in een nieuw setje. Bekijk bijlage 262568
@ Miekje, idd lang leve de nachtvoedingen En aangezien mevrouw 1,5 a 2 uur wakker is na een voeding moet ik mezelf ook wakker houden @ Ise, daar dacht Lot dr KA dus ook aan dus daar is ze ook al op getest maar dat is het niet. Maar nu gaat het goed toch met jou mannetje, hele verbetering met het dieet! @ Mariomama, hier vind ik het een ook leuker als het ander uiteraard maar je moet het toch gewoon plaatsen hoor, is toch leuk.
Diddle, erg leuk! Hier hebben ze zo weinig aan de laatste dagen... Meest niks! En we gaan vrijdag op vakantie, wat later omdat het hier nu ook lekker warm is. Dus ben er even twee weken weinig.
mee eens eindelijk haar hoogzomerjurkjes aan! ze had vandaag de jurk van terstal aan en kreeg hoop keer op kdv te horen wat ziet ze er ook altijd schattig uit
Nou eh, als het gaat om al eerder geshowde setjes die alleen nu kletsnat zijn en onder het zand zitten, dan denk ik, laat maar. Een beetje dat soort werk. Of badpakjes enzo dat ga ik ook niet zomaar altijd neerzetten. Dus we genieten er gewoon lekker van zonder foto!
Diddl op wat foutjes na gaat het goed idd. In 1 jaar tijd nu 8 cm erbij!! Hoop dat je morgen wat wijzer wordt.. En je meiden zien er weer super goed gematcht uit!!
Daan vandaag in een polo van Frendz en een korte broek van de Wibra. Lekker low budget, maar wel erg leuk vind ik.