ik doelde op Miekje en fotos maken is veel leuker op vakantie als wij in griekenland zijn hop ik geen shopaholic type naast me te hebben.... ik wil gewoon helemaal niets.....
ahhhh schattigggg mijn nichtje is hier (ze slapen nu)te logeren en wat zei aanheeft morgen daar hebik een setje van Amy-lynn bijgezocht morgen foto
Lief! Heb hem al wel vaak voorbij zien komen in donkerblauw, maar niet in deze kleur. Welke maat heb jij?
Herkenbaar, ik heb dat bij K ook Vooral shirts die nog veel te breed of lang blijken (hij is 110 cm) Maar die heb ik gewoon weer even weggelegd voor volgend jaar Dan heeft hij nog zat!
Bedankt voor al jullie leuke reacties in mn album!Hier de afgelopen dagen weinig kleertjes aangehad dus ook niks te showen .. @mirell;Dat mimpi jasje heb ik ook in het roze!Hij is leuk he?Die met die lange mouwen bedoel ik uit mn album he..ooooh wat ziet je meissie er super gaaf uit in dat roze groen!Ik moet echt een groene petticoat hebben!!! @diddle;Ik vind het echt super hoe jij zo 3 dames in verschillende maatjes zo leuk kan matchen!Wat een sport is dat nu van je geworden zeker @ingrid;Leuk dat rood/blauw @wonderteam;Lief zeg!En dan kan ze het jurkje nog doordragen @lynn;Hele fijne vakantie!!
Nav reactie op foto dat E zo'n ander gezichtje krijgt: ik heb haar haar weer geknipt! Weer een (korte) bob en het staat weer veel pittiger! Een staartje bleef toch niet zitten dus ik dacht ik houd het gewoon lekker kort, lekker voor de zomer!
Is een jumpsuit (met knoopjes op de achterkant, niet handig maarja..) Ik heb geen duidelijkere foto, heb geen foto van haar alleen gemaakt.
@ Babydream, idd dit is mn nieuwste hobby Ik vind het wel een leuke uitdaging iedere x. En thx weer allemaal natuurlijk
Geen supergoede foto, maar E in Kate Mack gisteren op een bbq/tuinfeestje bij mijn zus (album). Ik heb verder alleen foto's waar anderen op staan en die wil ik niet hier neerzetten.
denk ook dat veel dingen die jij hebt ook mijn smaak zijn en als ik het goed bedenk ook andersom we hebben ook beetje zelfde type meisje...
Haha, nee sfeer is super! Nee, prachtige stad en vriendelijke mensen. Binnenkort ook keer Naar Haarlem
thnx voor de reacties @diddl en mariomama, ik heb maat 86 @diddl, prachtig staat je dames deze kleur!