@ OTM, helemaal geweldig!!! Wat een prachtig gezinnetje zijn jullie toch!! @ Wonderteam, super leuk!! @ Mirell en wonderteam, leuk ik heb jullie een FB vriendschapsbericht gestuurd!!
Ik ben de troep beu! Weerstand is 0. Ben zo moe.. Alleen op feestje en dan jezelf in 2en splitsen. Heb gewoon niemand gesproken :x
Nog even doorbijten en dan is de rommel weer voorbij! Sterkte! Ga lekker op tijd naar bed vanavond, de temperatuur is nu beter om te slapen!
Miekje, succes met de rommel! Pfff lijkt me inderdaad niet leuk, maar hopelijk kun je snel genieten van het resultaat! Vandaag draagt E haar roze polojurk van carters, staat weer erg schattig. K heeft een moodstreet shirt aan, zie album. Komt niet zo heel goed uit, met zijn blauw-witte Develabs eronder staat het echt stoer! Achterop staat nog een witte tekst (malibu surf ofzoiets) dat staat gaaf bij de witte broek! Ik wilde hem eigenlijk zijn felroze Frendz overhemd aandoen maar hij wilde die per se niet aan! Volgens mij na de creche-fotoshoot niet meer aangehad omdat hij steeds niet wilde. Hij heeft iets tegen roze denk ik. Dus maar overstag gegaan en zijn 'kangaroe' shirt wilde hij wel aan
Mariomama, zal zo even in je album spieken naar knappe K! Ga ook even mijn kleine man spammen. Vandaag in een polo van Z8 en een jeans (jaja, wel megazacht voor deze mutserige mama) van Gymp Oeps, zie dat ik per ongeluk verkeerd heb scherpgesteld... Excuus voor de bewogen foto...
Heb een aantal van jullie toegevoegd op fb, mijn achternaam is ketelaars en mijn voornaam uh drie keer raden... Nog steeds.lekker op vakantie, dinsdag alweer naar huis. Gisteren rondgereden met.huurauto en de rest.van de dagen lekker aan t zwembad!! Rienke heeft twee dagen op fruit en.soep geleefd, weigerde te eten, maar gelukkig eet ze weer wat.. Paar foto's in album maar wifi is slecht hier dus uploaden gaat erg traag...
Grappig!! Nu ik je achternaam lees leg ik in 1 keer de link. Wij hebben onze vorige auto toendertijd bij jouw man gekocht! Goede ervaringen gehad. Zijn voor onze huidige auto ook bij jullie geweest, maar zochten een moeilijk leverbaarder type. Leuk! Mooi bedrijf hebben jullie!
it's a small world lalalalaaaa ik zat ook al bij jullie occasions te kijken, wij willen een andere auto, maar hij laadt helaas niet!
Dankjewel! Kleine wereldinderdaad! @mariomama er waren problemen bijonze provider, als t goed is, is het opgelost..