@ Andreams, weer Leuk Vind het idd ook erg leuk dat je zn schoenen erbij aanpast! @ Sandraske, schattig hoor. @ Ikkie, leuk! @ Mariomama, wat een stoer jasje!! En wat goed zeg van je knul, super!! @ Wonderteam, kan het jurkje niet helemaal goed zien van Fay, maar volgens mij erg leuk. Maarre blauwe schoentjes eronder? Was vast niet ehct de bedoeling want je hebt toch ook zilveren? mason is dit x niet mijn smaak. @ Mirell, blijft een superjurkje hoor! En leuk dr haartjes zo!!
Eindelijk lekker weer!!!!!! Mijn meiden vandaag: Foto 1: Lot in Feetje en Lisa in "het" jurkje van Jottum. Foto 2: 2 dametjes klaar op te gaan shoppen. Bekijk bijlage 241716 Bekijk bijlage 241717
@mirell, super! @diddl, haha nee heb idd zilveren. Deze trekt ze binnen heel vaak aan haha. Je dames zijn weer erg mooi!! Vind het setje van feetje echt top!
Julie vandaag in een jurkje van Carbone, Esprit legging en bolero van Dirkje. Beetje wazige foto want ze wilde mn camera pakken
Bedankt voor de leuke reacties! Ze slapen nu, maar zal vanmiddag nog een foto van vandaag proberen te maken. @Emmamick, heftig meid! Veel sterkte, maar volgens mij komen jullie er wel want je klinkt als een hele sterkte en lieve mama voor je meisje! @Debby, prachtig zeg die vlechten van Emma. Mijn kindjes gaan ook iedere 6-7 weken naar de kapper. Hebben heel stijl haar en na een aantal weken is heel het model uit het kapsel en dat ziet er erg suf uit. @Mariomama, rokje is van Zeeman. Daar had mijn moeder een setje t-shirt/rokje voor Euro 4,-- meegenomen. Shirt was niks dus heb ik weggedaan maar het rokje is echt leuk. @Andreams, heel gaaf zeg! En net als de rest vind ik de Vans ook echt het einde. @Sandraske, leuk!! @Ikkie, super helemaal in Z8!! @Wonderteam, Fay is prachtig!! En je zoontje ook weer. Vind het zo'n leuk stel!! @DJ Momo, gave polo!! @Mirell, whow wat een leuke jurk! @Diddlmouses, oh wat gaaf weer zeg! Wat een mooie meiden! Rokje van Feetje zag ik ook hangen maar vond het toen niks. Maar als ik het zo ie baal ik dat ik hem niet gekocht heb.. super leuk! Is die jurk van oudste van Jottum? Heeft Jottum ook dat soort jurken? Dat roze blazertje is ook te gek! @Loesjuh, gaaf jurkje van Julie. Die wil ik ook nog!
@ loesjuh, beide super!! @ mirell, voor de zoveelste keer toppie. @ wonderteam! jurk van F staat mooi, maar niet zo mijn ding. shirt van M helemaal top!!
hier vandaag vingino spijkerbroek en z8 shirt uit oude collectie! Ze gaat vandaag naar de speeltuin, dus prima speeltunue.
@mirell: mooi! @sandraske: schattig setje zo! @diddle: super gematched weer de dames, op en top! @loesjuh: ook leuke sets en ze passen ook goed bij elkaar met dat blauw en wit! @momo: schattig jong heb je toch! lekker koppie!
leuk... vooral die laarzen eronder die jurk had ik natuurlijk ook aan moeten doen bij emma vandaag... maar niet aan gedacht. ze had haar chaos and order setje aan.
Dj, momo, wat een heerlijk snoetje heeft jouw knul toch!! Diddl, ze gaan er ook zo heerlijk voor staan! Jottum jurk staat Lisa mooi! Loesjuh, wat een leuke meiden zijn het zo! Het C&O setje is heerlijk kleurig en valt mooi bij je dochter Wonderteam, wat een prinses is Fay in die jurk! Sandraske, leuk setje!
toen we weg gingen heeft ze haar all stars aangekregen hoor! maar madam wou haar laarsjes aan nou ietsie pietsie te warm