Dank je. Vond het idd ook leuk staan.. Ik hou inderdaad ook niet van die trainingspakken en nike's, vind dat echt een beetje kamperig ofzo staan..
Ik geef allemaal late reacties op de albums, omdat ik hier 2 weken niet ben geweest en er weer super leuke kleertjes in de albums staan. Ik vind het ook zo leuk om de albums te bekijken vandaar!
@ Wonderteam, leuk zeg die jurk! @ikkie24, stoere set! Samiya draagt vandaag een vest van de hema en name it rok!
@ikkie stoer hoor! Ik houd wel van een jogging broekje bij jongens (behalve nike etc) @minaa leuk hoor!
Thx allemaal, ben ook super trots op mn 3 meiden!! @ Wonderteam, lief! @ Mariomama, hihi ik ging ook al terug scrollen, ik dacht al dat ik je foto gemist had * Oh net als madelief dus * @ Minaa, lief!! En idd super schattige fotos!
Ow zie net dat ik mariomama bij mn reactie had geschreven sorrie maar ik bedoelde wonderteam natuurlijk!! Ikkie stoere man! Minaa rokje is niet zo mijn ding, maar je dochter is een knappert! leuke foto's.
wat een knapperd! Hij is veel donkerder dan Puck en heeft ook al meer haar of niet! T is al 2x naar de kapper geweest. maar ik wil het lang laten groeien. Heb een zwak voor jongetjes met langer haar.. kuif is cool.. doe ik ook regelmatig..
Minnaa, wat een prachtig super lief meisje zeg! Madeliefke, Aaah sep ook heel leuk zo en die kuif echt gaaf!
@Ikkie, stoere vent! Ik heb als we thuisblijven bij mannetje ook vaak lekker joggingbroekje aan hoor! @Minaa, wat een schatje, superfoto's! @Ik heb in ons clubje bij wat draagt ff fotootje van mijn kleine grote man en meiske gezet. Ook fotootje van ons drietje in algemene gedeelte!