Gaaf setje zeg!!Wat super leuk die maand foto's! Ik heb je foto's bekeken op facebook. Echt een mooi mannetje zeg.
Dank je wel ) Zoals ik ook al op FB zei, het is zó leuk om het verschil te zien! Ga er mee door tot ie 18 is
Bedankt meiden voor de leuke reacties! Ja ik ga weer proberen vaker mee te posten. @DJ Momo, hahaha nee nog geen schoonzoon hoor dus wie weet komen ze elkaar eens tegen
Mason en Fay: Fay combi hema/bakkaboe Mason combi h&m/c&A Bekijk bijlage 266577 Bekijk bijlage 266579
Emmamick; wat ziet ze er prachtig uit! Leuk, helemaal mijn smaak! In mijn album foto's van beide meiden van vandaag!
hallo meiden.. prachtige foto's zie ik weer voor bij komen. Hier 2 kids in de lappenmand alle 2 waterpokken dus we zitten nog lekker in ons huispakkie.
Emmamick: práchtige meid! Mooie smaak kleding heb je ook zeg. Wonderteam: het is al eerder gezegd, maar wat is Fay aan het groeien zeg! Woezeltje: bah! Beterschap! Hier: de laatste dagen niet echt veel noemenswaardige kleding aan. Gelukkig nu stralend weer hier. Kan ze mooi een t shirt aan wat er leuk uit ziet. De laatste dagen alleen maar shirts met lange mouwen aan gehad die ik moest uitrekken ivm d'r gipsarm. Kan dus straks bij het vuil...
@Woezeltje: Beterschap met je kids! Hoop dat ze er niet zo veel last van hebben. @Jasminum: Ja, leuke kleertjes aan valt nu niet mee. Heeft ze er nog veel last van? Sterkte!
Het gaat goed met J! Ze pakt het super goed op. Lijkt er weinig last van te hebben. De eerste en tweede dag vond ze het raar. Dan keek ze er naar en riep: 'uit' of 'open'. Nu komt frustratie erbij kijken. Ze kan namelijk niet alles vastpakken, en dat zint haar niet. Ach ja, als dat alles is. Gisteren nog wel een stukje van het roze verband doorgeknipt. Zat te strak om haar duim waardoor haar duim steeds dikke werd. Lijkt nu wel af te zakken, zo niet, dan moeten we weer naar de EH om nieuw gips te laten zetten. Al met al gaat het goed!!
Ik wil graag ook mee doen met dit topic... Al die outfits zo schattig!! Kleding die Pippa gisteren aan had : Echt het stond heel schattig!