@sandraske jurkje is niet zo mijn ding, maar volgens mij komt hij niet zo mooi over op de foto. Pasvorm ziet er een beetje gek uit. Voor mijn smaak net iets te lang! @future mooi in het rood allebei! Vooral het jurkje van eefje vind ik mooi! Vandaag denk ik ook gewoon een leuk zomerjurkje, wordt lekker warm vanmiddag!
@Wat een moppies met mooie kleertjes zie ik toch voorbij komen.... @Futuremama....leuk stelletje heb je ook zeg en gaaf gematcht @emmamick...super gaaf setje...leuk om je meisje weer hier te zien @wonderteam....mooi koningskoppel...kleertjes nms @Sandraske.... ik vind de haren van je meisje zo mooi stijl...ik heb hier een grote krullenbol waar ik echt de haren niet van los kan laten... mijn kleine komt ook weer langs in mijn album....een aantal foto's geplaatst van de laatste dagen
Ze zijn inderdaad behoorlijk stijl, ze heeft wel een kleine slag erin. Met wat lotion erin kan ik ze wel los laten (op de laatste foto waren ze nog nat) maar staartjes is wel leuker.. Krullen lijkt me best lastig, hoor mijn zus ook vaak mopperen over haar pluishaar..
Wonderteam, wat een heerlijke kids! Ik ben altijd al fan geweest van Fay maar dat wist je al Emmamick, superleuke kleding en knappe meid! Vind de kledingstijl heel leuk, ik zou er zelf nooit opkomen. Ik denk dat ik dan weer kleurtjes zou matchen die absoluut niet kunnen Futuremama, jij hebt ook mooie meiden! Vind beide jurkjes leuk. Sandraske, wat ziet ze er schattig uit! Ik heb jullie hulp nodig, heb dit short in de Z8 sale gekocht want ik vond hem zo leuk maar ik kom niet zo ver met combineren... het enige wat ik kan bedenken is donkerblauw of wit maar dat is zo saai Ik wil hem vanmiddag aandoen en hij ligt nu klaar met een witte polo.. maar iemand nog andere ideeën?
Roze of rood. Ik heb dat 'probleem' ook met een geruit blauw wit broekje en heb er roze op gedaan. Ik vond het wel leuk dat het blauw van het broekje terug komt in het shirtje. Dit setje:
Hij is aan de lange kant inderdaad maar was de kortste in de kast.. maar maat kleiner is allemaal te kort dus dat ziet er ook niet uit..
Ik snap wat jullie bedoelen, maar in het echt is het gewoon een streep legging, met een roze jurkje tot de knie, en dan een streep shirt eronder Ieder zo zijn smaak!
@ loesjuh wat een plaatjes zeg! @ mamamammama het is niet mijn smaak! Misschien is het ook leuker als we de kleertjes aan zouden zien kan ook privé in je album!
@ Mina wat een schatje vind het erg schattig wat ze aan heeft maar ik ben meer van de broekjes en rokjes en niet van alleen een legging..
Ze had er wel een shirtje onder Maar daar had ik geen foto van! @ futuremama, Zou kunnen maar zoiezo heb ik geen foto's van die dagen die er nu op staan... En ik hou er niet zo van om privé foto's op een site te zetten
Haha ja ik snap wat je bedoelt Helaas passen samiya's dikke billen nooit onder een rok of jurk.. Ze komen er altijd onder vandaan. Tenzij ik een maatje te groot neem.. maar dat vind ik ook niks En ik ben helemaal niet van de spijkerbroeken/broeken