@loesjuh wat een moppies zeg! @minaa tja echt een lekker meissie dit was mijn eigen meisje gisteren in het sprookjesbos enkhuizen echt een enorme aanrader voor peutertjes was erg leuk en nergens lange wachtrijen
Mirell. Heerlijke foto's van jullie allebei!! Wt, leuk joh die spulletjes van Moodstreet! Minaa, tot een jaar kan het wel hoor, daarna lekker een shortje of rokje. De pamperbillen mogen er best onderuit komen Loesjuh, helemaal leuk!!! Vooral het Nono jurkje. Hello Kitty, nms... Hier vandaag Puck in Vintage C&O en Sep in H&M Geen goede foto's voor de show!
JAMMER! maar ik vandaag ook geen foto gemaakt van Amy-lynn ze droeg bengh jurkje hartjes met strik en vanmiddag een kort broekje met topje
Mooie meiden! Leuk is dat als ze zelf iets uitkiezen! Wij zijn vanmiddag naar het strand geweest en de meiden zaten natuurlijk helemaal onder het zand toen we thuiskwamen. Ik heb pannenkoeken gebakken terwijl mijn man ze in bad heeft gedaan. J. ging zelf kleren uitkiezen en kwam beneden in een H&M spijkershort, fuchsia Vingino shirt, paars met grijze kniekousen, rood-wit-blauwe schoentjes van de H&M en een Hello Kitty pet op. Ik durf er geen foto van te plaatsen
thnx voor de reacties @emmamick, oh wat is het toch ook een heerlijk meisje hé!! @futuremama, 2 prachtige dames!! @sandraske, staat haar wel leuk dat jurkje! @blondi, ja ik zou denk ik toch voor een combi met wit gaan @loesjuh, heel schattig! @minaa,Mooie meid!! jammer van die dikke billen ,want wat futuremama ook zegt, ik ben ook meer fan van een rokje erbij. @mirell, super foto's en wat zie jij er ook goed uit zeg!! @mmv2m, whaha wat kunnen kids toch heerlijk zijn hé
En da's maar goed ook, want anders zouden alle kindjes in hetzelfde lopen. Kleding met opdrukken komt er hier gewoon niet in. Beide meiden hebben 1 setje ondergoed van Dora en J. heeft een tijdje terug een pet gekregen met Hello Kitty erop, maar die mag ze alleen binnenshuis op