Dat is precies degene die ik al heb En die donkerblauwe. Zou hem nog wel in 92/98 voor Lot willen en andere kleurtjes voor beide..
Super!! Eerder foto's ook erg leuk, twijfel heel erg over dat jurkje van c&o dat je oudste op de glijbaan droeg...voor volgend jaar zomer dan, vind hem erg leuk!
Owja had ik kunnen weten Hier in de omgeving zijn alle blazers in 92/98 uitverkocht, een vriendin van mij is wanhopig op zoek, heeft al tig winkels gehad.
Ik heb rood van Jola/Dzine voor je in 110/116? (valt als 92/98 ofzo) zie album, nieuw met kaartje Hier valt hema juist beter.....
Sjaak vandaag in grijs wit gestreept shirt met rood biesje en jip erop vd hema opeen rode baggy sweat short van hm
Jullie moeten even je koppie draaien Vandaag Rense blue ridge skaterbroek met een simpel shirtje h&m. Waterpokken zijn bijna weg Minke vandaag simpele luchtige jurk van H&m omdat ze zoveel pijn heeft aan de bulten. Zoals je op de foto ziet verkleed helaas kunnen ze de zon nog niet verdragen dus zitten we lekker koel binnen.en doen spellentjes