@minaa mooie jarig jobje hoor! heel schattig jurkje! En nog gefeliciteerd! @sandraske: leuk! de hoed maakt het helemaal af
@hier: de drie korte broekjes die ik heb voor D. (z8, retour short nog van de winter en een broekjes van bakkaboe) heeft ze veel gedragen de afgelopen dagen, met een effen hemdje erop in wit of blauw, niks noemenswaardig maar ben wel blij dat ze die dingen toch ook nog lekker heeft kunnen dragen deze zomer. @MADELIEFKE: hier ook veel aan mij hangen en heel verlegen overal doen enzo. Vandaag ook bij de dokter, normaal is ze gelijk aan het spelen, nu alleen bij mij op schoot en hangen en zeuren dat ze weer naar huis wilde. Maar hier zit ze ook al een tijdje niet goed in dr velletje: denk door de obstipatie waar ze nu toch al een paar maanden moeite met poepen door heeft. En het weekend was al helemaal drama, vrijdag huisartsenpost (vanwege obstipatie) microlax klysma, zaterdag vinger tussen de autodeur, en gisteren wéér d'r knie open gevallen... arm kind...
Wat een prachtig meisje Minaa! Hebben jullie het leuk gehad? @ sandraske, leuk! @ Lynn, ach arme D. Die opstipatie is echt wel een probleem bij haar he. Hopelijk is er snel een oplossing voor dr.
Och gossie dat is niet leuk inderdaad! Wij zijn een hele tijd aan het kloten geweest met laxeermiddelen en klysma's maar overgestapt naar probiotica en sindsdien gaat het eigenlijk goed gelukkig, is gewoon een vervelend probleem!
Hier vandaag geen foto, J. had een Little feet polo jurkje aan met witte legging (ging later uit). M. had een Vingino capri aan en een Noppies shirtje met auto.
@sandraske: wat geven jullie dan aan probiotica? ik ben wel nieuwsgierig! @diddle dankje, ja het is echt erg nu....
ABC dolphilus van Solgar gebruiken we standaard en als ze een zware AB-kuur heeft dan gebruiken we de iets "zwaardere" variant ook van Solgar.
aghhh arm kind.... gaat het nu met haar ontlasting? hier viel ze met haar hoofd tegen de punt van haar ikea tafeltje een ei erop jemig in no time snel boter op gedaan en toen de tube tovercreme gezocht pfffff peutertjes
Leuk!! Ik had deze vandaag ook binnen alleen met grijze legging. Meiske wilde alleen nog niet passen, hoop de week nog even! Jij had Belle ook besteld toch? Daar ook al fotootje van??
Klopt, ik heb nog 2 belle's besteld met legging. Heb ze wel gepast maar geen foto, madame wilde niet. Ze keek hier al niet zo blij haha. Zal ff kijken of het van de week lukt. Viel me trouwens op dat de stof wel veel dunner is als die van vorige winter.
Lynn, lees over jouw berichtje heen. Wat sneu dat ze obstipatie heeft! Is er iets qua eten veranderd in die tijd? M. kreegt nl altijd obstipatie zodra we stopten met dreumesmelk. Ontlasting werd zo knetterhard, echt zielig zodra we er weer mee begonnen, was het over.
Haha, ook te warm om te passen! Stofje is idd iets dunner ja, zal morgen eens proberen te passen. Viel me op dat prijs op de kaartjes goedkoper was dan de verkoopprijs...scheelde niet veel maar wel btje apart. Twijfel of ik daarover moet mailen