meen je dat nou!? wat bizar! ik zou daar over gaan zeuren loesjuh, leuk hoor! lynn, och, die arme schat. het zit er even niet mee
Meril, meen je dat nou? Heb er niet op gelet maar is wel raar hoor. Hebben ze die kaartjes eerst gedrukt zeker en toen de prijsverhoging.
Denk het, kijk jij eens op de jouwe dan? Ik vond die prijs van euro 40,50 ook al zo gek, op kaartje stond dacht ik 39,95. Benieuwd wat ze terugmailen!
Kan nu niet kijken want ze hangen al boven in de kast, maar ik denk dat het bij mij dan ook niet klopt.
@ Mirell, ach jee, dat was schrikken zeg, sterkte voor je meissie!! Lot had het pas in een winkel, op een haar na viel ze tegen een ppunt van een glazen tafel, toen hebben we echt zooooveel geluk gehad. Maar ze valt echt zoveel, lijkt alleen maar meer te worden @ Loesjuh, leuk maar niet mijn keuze
Nee heb er momenteel het geld niet voor, en het word in mijn verzekering ook niet vergoed, of nouja, een heeeel klein gedeelte maar.
tnx iedereen voor de reacties! @mirell: ach jee arme Amy lynn! Hoe gaat het nu? @sandraske: dankjewel! Ik ga het eens opzoeken! @wie vroeg het nu? weet niet meer, ze heeft eigenlijk niet echt obstipatie, maar ze heeft een keer hele harde ontlasting gehad en moest erg huilen en sindsdien is het dus drama, als ze aandrang voelt zie je gewoon dat ze onrustig wordt en volgens mij durft ze dus niet zo goed te poepen en houd ze het op met gevolg dat de ontlasting dus wel hard wordt en je dus obstipatie krijgt. Maar nu na de klysma van vrijdag is het wel ietsje beter al. Ik probeer haar heel erg te stimuleren dat ze haar angst kan overwinnen.
@lynn, heb je al forlax geprobeerd? Heb ik best wel tijdje voor kleine man hier gebruikt en hielp echt heel goed...schijnt ook niet 'slecht' te zijn want werkt doordat het water aantrekt en ontlasting wordt dan dunner...
@Meril: ik heb nu lactulosestroop maar dat hielp niet zo heel goed, maar heb nu microlax klysma 1 eer gebruikt en dat hielp echt heel goed. Heb er een paar op voorraad nu gekregen en kijk het een maandje aan, geen verbetering? dan door naar de KA (al besproken met HA)
Klysma is toch juist als het weer te vast is om het eruit te krijgen? Sorry for the dirty talk! Dat forlax is juist voor dagelijks om het zachter te krijgen en je kan dan op gegeven moment langzaam weer afbouwen. Ik kreeg het gewoon via de ha dacht ik toen ik probleem had aangegeven eerst om te proberen (die betaal je dacht ik) en doosjes daarna werden vergoed...hoop dat het snel beter gaat want is een naar probleem!
@ Meril, Lot kreeg hier juist buikpijn van de Forlax. Daarvoor klaagde ze nooit over buikpijn en toen ineens wel ( 2 maand terug) na 2 weken gestopt en sindsdien gaat het hartstikke goed en blijft het zacht.
Hmm. Ja alle kindjes zijn weer anders...het hielp hier wel echt heel goed em was daar superblij mee! Arme mannetje kwam er echt niet vanaf
@ lactulose stroop geef je ook dagelijks om de ontlasting zachter te maken. Die klysma kreeg ze omdat ze al 9 dagen niet had gepoept!
Al reactie terug van C&O, is idd btw verhoging en zit een sticker op de zakjes die om de kleding heenzit, totaal overheen gekeken!! Haha Zo maar slapen!
Meril, wat raar nu al die BTW-verhoging bij C&O, dat gaat pas per 1 oktober in... beetje vroeg dat ze het nu al doorvoeren. Kom mijn mannetje ook weer even showen: polo van Feetje en spijkerbroekje van Zara. Straks toch maar een korte broek aan denk ik, het is warmer dan ik dacht. Goede foto's maken is best een kunst. Hij blijft niet stil staan of draait zich steeds om. Dus helaas geen shot van voren .