Maar er is hoop, zie in de maattabel dat dit jurkje breder is dan de bowien, misschien toch t proberen waard..
Ohhh, die is ook wel ergggg leuk...baal dat ik niet de rode legging genomen heb dan hoefde ik alleen nog maar een jurkje voor nog een setje... Ja bij gebrek aan kobalt legging bleef hij in de kast liggen maar met grijs gaat ook wel...zit haar wel ok ja, m'n dunne ding
@loesje, leuk die s&d jurk. quapi jurkje is echt top zeg! Laatste jurkje ook heel erg leuk. @frederike, stoer je zoon, vind de outfits wel een beetje "najaars" ogen @sandraske, staat haar heel schattig! @meril, heel erg leuk zeg!!!!
Hier een paar vakantiefoto's voor diegenen waar ik niet mee op fb zit : Fay in jottumjurk en s&d le chic: Bekijk bijlage 269616 Bekijk bijlage 269617
Mason in zijn shoeby shirt (en ff zijn broek uit ) en nog een foto met zijn moodstreet shirt weer samen met zijn nichtjes Bekijk bijlage 269618 Bekijk bijlage 269619
Frederike mooie kids, wel echt herfstplaatje zo Leuk de c&otjes! Sjaak gisteren in een gestreepte tommy polo op een vingino. Foto stond op fb.
Fay in mim-pi ( die jongen op de glijbaan ,met prachtig leeuwenshirt is niet Mason hoor ) En nog een spaarzame foto van Mason ( hij wou amper op de foto ) Bekijk bijlage 269624 Bekijk bijlage 269625
Erg leuk allemaal Wonderteam! Ik zie dat het hempjes jurkje van Mimpi bij jouw meisje ook zo laag hangt. Vind het irritant, jij dan? Denk dat ik hem volgend jaar nog kan gebruiken als topje ofzo.
Wonderteam: leuke foto's hoor! Zo te zien hebben de kids zich goed vermaakt. Frederike: Leuk dat je jouw mooie kindjes ook weer komt posten! En wat een ontzettende leuke tekst bij je banner zeg