Frederike;Wat zijn je kindjes veranderd!Erg leuk stel!! Wat een heerlijke vakantiefoto;s van Fay en Mason!! En loesjuh; C&O staat echt super leuk bij jouw meisje!!Ik ben nog aan t twijfelen welk jurkje er hier nog gaat komen..die met die strepen staat hier toch ook wel op het lijstje.. @meril;Erg leuk!!Ook Lalaloopsy fan jouw meisje?
@ Frederique, wat een prachtige fotos maak jij toch altijd!! Schoenen zijn ook erg gaaf allebei! @ Loesjuh, heeeel gaaf dat Quapi jurkje! C&O ook heel leuk! @ Sandraske, leuk @ Meril, heel leuk!! Volgens mij de 1e x dat ik een foto van je kindjes zie?? @ Wonderteam, ik heb je fotos gemist dan op FB maar ze zagen er weer prachtig uit. 1e jurkje van Fay die Jottum vind ik ook erg leuk!
Haha, mama was meer Lalaloopsy fan, was het kado voor slapen zonder speen...en had voor het eerst haar mandje op de fiets en echt toeval dat ze mee mocht want normaal kijkt ze er niet zoveel naar. Ze heet hier mitchiekano trouwens Heeft je meisje er 1 of meer?
@lynn..... wat gaaaaaaaaf. Sandraske....kleur staatvdr goed @djmomo....hij is zoooooi stoer. Ik plaats zo foto in album van vandaag....
Hij's leuk! Ik bedacht me dat ik deze combi ook nog wel kan maken, behalve het sjaaltje, maar bij mij zijn ze niet zo van de sjaaltjes om de nek. Meestal gaan ze daar paardje mee spelen ofzo
@mmv2m..... hier ook geen liefhebber van ballerinas net kniekousen (in dit geval) of maillits...maar wist niet zo goed of k de laarzen al in gebruik kon nemen. Maar t is hier nu best fris.. en wacht op de postbode met de roze clic laarsjes
@blondi ja dat is DE hond @dj momo stoer setje en met de badslippers een geweldige combi! @lynn leuk! Sjaaltje is leuk maar zou ook hier geen succes zijn! @glimlachje kan niet in je album kijken @all Dankjewel, toch fijn zo'n handige moeder.
Sandraske, dat is nog eens leuk zo'n oma! Djmomo, die Sjaak Polo top, slippers not Lynn, helemaal leuk! Heb hier ook 2 rolsjaaltjes van B&L> houdt ze prima om. Maar durf ze niet aan te doen naar bijv. PSZ. Glimlchje, ga zo even spieken! Hier vandaag in een sportsetje van Br@nd en een shirtje van BFC
let niet op Bente's schoenen met sokken hahaha...ze wou persee haar nieuwe schoenen aan maar die deden zeer zonder sokken en had niet meer van die sneakersokjes oja en Rubin wou niet op de foto vandaag