@Sandraske leuk je meisje @dj momo wat heb je ook een lekker knulletje en ziet er leuk uit @Lynn heel leuk(vind sjaaltje ook erg leuk staan alleen wel beetje eng met ergens tussenkomen(dat ben ik dan weer)
@madeliefke: lekker sporty! @sjaaltje: heeft ze ook alleen maar om voor de foto, ze vind het niet erg prettig dus doet hem snel weer af hoor. Maar goed hij was 5 euro, ach....vond het wel leuk erbij.
ter compensatie voor morgen maar een super outfit bedacht (tijdens het strijken) met de groene shoesme's! Groene gap polo op donkerblauwe noppies broek. Heb er nu al zin in! Volgens mij gaat ie weer de show stelen bij oma (doet ie toch wel ). madeliefke, ziet er comfi uit. Mirell, super gematcht met je dochter, cool! ga nu c&o foto's koekeloeren.
@frederike, mooie kindjes!! Vind de foto, ( die met die crocs) erg leuk! @lynn, die kleuren staan haar mooi zo! @djmomo, stoer!! @sandrasdke, schattig!
K vandaag in Noppies vest in grijs met kobalt blokstreep (heeft hij al 2 jaar! dacht dat het wel te klein zou zijn maar gaat nog prima!) met effen kobalt overhemd eronder en kobalt skinny jeans, echt gaaf! Geen foto maar vest stond al in album en skinny ook. E het C&O rokje nog een keer want ik wilde het combineren met een roze vestje (kort met capuchon) van C&O van vorig jaar, stond erg gaaf! Ben er helemaal blij mee!