@Sandraske: Ik wil het je met alle plezier leren hoor! Vooral veel oefenen, dan komt het vanzelf goed. Maar dan moet je natuurlijk wel een modelletje hebben wat stil wil zitten en ik denk dat R. daar niet zo heel veel trek in heeft
@mirell leuk in blauw! @madeliefke leuk, gave schoenen ook! @sylvia leuke setjes! @lynn leuke foto! B&L jurkje en legging, blazer bakkaboe (sorry voor de wazige foto)
agh je kan ook een beetje overdrijven natuurlijk wil er nog wat aan toevoegen... ze staat op een kast dus kijk je er ook anders tegen aan. zo kort is ie nu ook weer niet dat het not done is hier heeft ze m ook aan en kijk je er anders tegen aan.
haha nee das ook een probleem, het gaat al steeds beter. twee staartjes lukt net qua stil-zit-tijd.. Nog even haartjes laten groeien, nu zijn ze nog net te kort..
Ik vond 'm ook niet overdreven kort hoor! J. heeft ook wel eens een jurkje aan en als ze dan gezeten heeft, is-ie helemaal omhoog gekropen. Dan roep ik wel: trek je jurk naar beneden. Maar verder moet dat op die leeftijd gewoon nog kunnen hoor. Net boxertje eronder en klaar.
nee zo kort is ie ook niet. nee maar ben wel even eerlijk... als je m kort vind zoals sylvia dat zegt voelde ik me NIET aangevallen.. maar als iemand zegt ook op deze leeftijd is het NOT done dan voel ik me wel beetje aangevallen ik maak er ook nog een grapje over enz maar ze loopt niet in dr blote kont ofzo
@ Sandraske, wat leuk, zeker omdat het door oma gemaakt is! @ DJMOmo, hihi die badslippers doen het hem he! maar stoere set weer hoor!! @ Frederike, leuk jurkje is dat! @ Mirell, ik had hem natuurlijk al op FB gezien maar ik vind dit echt een superstoer setje. Ik blijf het rokje ook geweldig vinden (wilikook) Oh niet iedereen is er van gecharmeerd lees ik nu Nou zo kort vind ik hem nieteens, kan echt makkelijk! Ik hou ervan!! @ Lynn/sylvia, super jullie meiden zo in B&L! @ Sandraske, super leuk!!
@Mirell...je hoeft je echt niet aangevallen te voelen hoor.En overdreven mag jij vinden Het is nog altijd MIJN mening...en volgens mij is iedereen vrij om te vinden en te zeggen wat hij //zij vindt. IK vind het niet kunnen...en dat kan voor een ieder anders zijn. Benoem in mijn post dan ook nadrukkelijk dat t HIER not done is...niet dat het voor een ander not doen moet zijn Wanneer je een foto plaatst kan je de complimenten vangen en zal je soms ook tegen meningen aan lopen waar jij het niet mee eens bent en ook niet hoeft te zijn, dat telt voor ons allen die fotos plaatsen dacht ik zo.
@mirell: stoere set voor de dame hoor! over korte rokjes: Je hoeft je niet aangevallen te voelen toch.... ik vind kort bij mijn eigen meisje altijd beetje eng maar dat is echt mijn persoonlijke mening! @sandraske: leuk met dat roze!
Lynn, op mijn facebook zie je ze, foto van 10 augustus... Morgen krijgt ie een grijs/rood setje aan (en zijn kdv schoenen. bijna geen neus meer over!)
zag voorbij komen: Een uberknappe Sjaak in de papierbak gefrommeld... Drie mooie meisje in B&L. Ik hou zo van groen/rose!!! Rienke in de regen in een blitse blazer Een kleine discussie over kort-korter-kortst Complimenten over mijn kleine dame, waarvoor mijn dank <3