@geke setje is niet zo mijn smaak. Rokje vind ik wel heel leuk @woezeltje,dit setje is ook niet zo mijn smaak @debby, leuk beiden!! @loesjuh, ook leuk.
Debby, ze zien er allebei top uit! Outfit van Sam is echt top! Loesjuh, vind dit ook de mooiste lijn van Noppies van dit seizoen. Geke, lekker stoer zo! Hier loopt mevrouw in een joggingbroek , lang leve de zindelijkheidstraining...
ik zal wel eigenwijs zijn maar waarom dan? Amy-lynn is ook gewoon gaan plassen en drukken op een wc en die had gewoon normale kleding aan heb haar echt nog noooit bloot ofzo laten rondlopen in huis en ook nooit een potje is de woonkamer gehad(nu ben ik daar al erg snel vies van hoor!is meer mijn probleem)
Ja, zo kan het inderdaad verschillen. Jamie zit nu met broekjes net in maat 86, 80 begint nu net een beetje te kort te worden. Ik koop de broekjes ook vaak via Amazing Kids, maar ik heb er laatst ook twee via marktplaats gekocht. Zien er nog super uit, en ze kostten maar 20 euro per stuk!
jeetje andreams... sam draagt van vingino broekjes nog 74. Lengte is perfect. 80 zijn echt nog te groot.
van jeans heb ik alleen vingino en just small. Sam is gewoon normaal. Niet breed en niet smal. Ik vind deze 2 heel goed vallen.
ik HAAT te kort. Heb daar echt een fobie voor Dat als ze bukken dat je de luier ziet brrr... Maar van te lang ben ik ook afgestapt. Wil nu gewoon goed op maat. En dat is soms nog lastig...
jeetje... hij is toch even oud als sam? Sam is 77 cm en 10 kilo... Emma is nu net 90 cm en bijna 3 jaar...