vind het wel een leuk setje maar vind het wel erg winters...dit soort setjes doe ik nu niet meer aan...
ik vind potjes ook vies! maar ik denk dat ik emma van de zomer ook maar gewoon zonder luier ga laten lopen hoor... ze is nou bijna 3 en peinst nog niet over zindelijkheid. Ik moet toch wat...
Ze kan een joggingbroek gemakkelijk zelf aan en uit doen, dus daarom draagt ze die als we aan het oefenen zijn. Vandaag 3 x nat geweest en 0x op de wc... Weet het niet zo goed, morgen nog een dagje en anders wachten we gewoon nog even.
Thnx voor de reacties! Vind dit idd ook het leukste van Noppies. Jurkjes, hier ook liever iets korter als langer. Ze moeten in iedergeval boven dr knie komen. Zindelijkheid, hier 3,5 jaar en het begint nu een beetje te komen. Laatst had ze per toeval een plasje op het potje. WC moet ze niks van hebben.
@debby;ze zien er weer mooi uit!rood vind ik erg leuk! @loesjuh;Wat leuk zeg en dan nog matching ook!Super leuk @madeliefke;Hier ook bezig met zindelijkheid..Ze heeft vanaf haar middagslaapje (toen waren we thuis )zonder luier gelopen..Ze heeft 2 x een miniplasje gedaan maar vond het daarna niet leuk meer...dus lekker gedouched en weer de luier aan..morgen maar weer kijken of ze er zin in heeft en anders wachten we nog..
@Debby, Deze jurk was het. Had ik in maat 80 gekocht om met haar verjaardag (december) aan te doen maar hij past helaas nu pas. Leuk jurk van Emma! Staat haar erg mooi. Het patroon is hetzelfde als de binnenkant van Fiene haar rode zomerjas. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.olliewood.nl/media/products/553/_front/hires_553_1324049088.jpg @Cally, ja mijn zoontje is idd erg smal. Maak ik me met vlagen ook best zorgen over. @Geke, wat leuk weer zeg! Staat haar heel leuk! Ik vind haar gympen ook super tof! @De rest, ook allemaal weer erg leuk. @Zindelijkheid, Gijs was 3 jaar en 1 maand toen hij ineens geen luier meer aanwilde. Hij zat net op de 3+ groep van het KDV en daar gaan alle kindjes gezamenlijk naar de wc. Hij vroeg of hij net als de andere kindjes ook geen luier meer aan hoefde. Mijn ervaring is dus; komt vanzelf.. niet te veel aan doen. Pas als het echt te lang gaat duren, dan kun je er actief mee aan de slag.
Geke, wat een leuk vestje zeg! Ze ziet er lekker stoer uit zo. Debby, leuk allebei in rood. Mooie jurk van Emma. Loesjuh, lief setje. Waar zijn de jongens vandaag?? Hier vandaag geshopt en geen foto's gemaakt.
dank jullie wel! @zindelijkheid: hier ging het pas goed toen opa tijdens een logeerpartij ermee aan de slag ging. bij ons maakte het geen indruk. Zelf vindt ie het nog steeds niet echt nodig om naar de wc te gaan Ik herinner hem er dus regelmatig aan. maw, mijn ervaring is dat het niet altijd vanzelf gaat
Het ging dus doordat het op het KDV gewoon was om naar het toilet te gaan... Denk wel dat de meeste kindjes aangeven wanneer ze eraan toe zijn, maar sommigen zullen echt wel een keer gemotiveerd moeten worden. Ik denk dat Puck in de laatste categorie valt, maar heb een hekel aan pushen, dus wordt een beetje de gulden middenweg
Danique wil ook net als de kindjes op kdv naar de wc maar het enige wat zij daar interessant aan vind id het deurtje dicht mogen doen en doortrekken en handen wassen...want plassen doet ze niet op de wc ook niet op het potje...ze zit er 5 tellen op en pakt dan een wc papiertje en zegt: tuut tuut tuut (en doet dat wc papiertje dan tegen dr ding aan) en dan gaat ze doortrekken....zucht hier duurt het dus ook nog wel eventjes denk ik...
lynn hier hetzelfde hoor. Emma wil graag doortrekken enzo maar doet niks op de wc of potje. Vandaag voor het echie, emma in dr bengh jurk. Op advies van mirell naar de zijkant geknoopt En sam in just small... ik vond het shirtje zo kort. Is het een 68 van vorig jaar... (val wel groot dan). Wel jammer, ik had een broek waar ie perfect bij zou passen.
Debby, Bengh jurkje is top (als je ervanaf wil omdat het je ding niet is, dan weet je me te vinden ). Shirtje van Sam is echt te klein, maar ja mt 68 voor een dreumes wordt natuurlijk ook lastig hihi
Staat erg leuk paars. Toen ik dit jurkje pas op een foto zag dacht ik mwaah maar in het echt staat ie super leuk. Jammer van het shirtje van Sam, altijd balen he als iets opeens te klein is.. Is het bij jullie wel lekker weer dat ik korte mouwtjes zie? Hier vind ik het weer eens tegenvallen.. waar blijft die zomer
madeliefke nee ik hou hem wel hoor... maar ik moet zeggen het is natuurlijk een jurk van 3 jaar oud en waarschijnlijk al eens van eigenaar gewisseld. En dat zie je wel een klein beetje. Hij is een pietsje pillig (valt niet op hoor maar soms ben ik een pietlut). Maar om zou eens uit te proberen vind ik het niet erg.
Snap ik! Hij staat je meisje hartstikke leuk! Ikkie, mooi! Die donkere kleuren staan hem goed. Dat is hier bij ons mannetje ook.
Haha, ja, moet je nagaan! Zie trouwens nu in het cb-boekje dat ik een beetje overdrijf: een maand geleden was ie 84 cm bij 12,5 kilo. Dus 90 cm zal hij dan nu dan niet zijn. Ik heb trouwens alleen nog maar positief commentaar gehad bij het CB, dat hij goed in verhouding is. En hij is van 21 Jan, dus dat scheelt inderdaad niet zoveel met Sam.