Ahja ze kan ze denk ik van het najaar wel aan. Al sjokt ze er in huis soms al op haha. Nee ik heb nog niet zoiets ,maar zat hier nou een capuchon aan? Als dit niet het geval is heb ik evt wel belang.
Nee, geen capuchon, dat was bij de rode. Ik zet nog wel even de foto neer van toen hij nog goed viel (ze is volgens mij flink gegroeid). Links dus de roze, rechts de rode. Laat maar weten in pb als je interesse hebt, met of zonder bolero (ook bakkaboe, maar vrij standaard kleur roze, heb je misschien al?)
@madeliefke leuk! Ik heb dat shirtje van muck ook @mariomama leuk zeg echt een meisje meisje vergelijken met die spuitelf van mij.. en je mannetje ook superleuk! @cally wat een mooi mannetje! @ikkie stoer jasje @miekje vind de combi inderdaad ook niet super @babydream schattig niet mijn smaak @geke leuk jurkje! @mariomama leuk die laarsjes! Stoer outfitje! Hier vandaag B&L, later op feestje nog omgekleed naar spijkerbroekje name-it en longsleeve benetton aangezien "mevrouw" samen met ander kindje in het zwarte zand zat te spelen inclusief bekertjes water Hoop dat ik het allemaal nog schoon krijg..
Sandraske, leuk joh! Ik heb dat setje ook liggen, past nog niet... Geke, topjurkje!! Mariomama, leuke combi zo met die laarsjes!