Dankjewel Miekje!Het is echt onwijs snel gegroeid de laatste tijd verbaas me er over als ik foto's terug kijk
Sandraske, ik vind B&L voor meisjes echt super. Veel meer keus dan voor jongens. Dit vind ik echt een heel mooi setje. Babydream, stoer broekje! En haar haar is inderdaad echt hard gegroeid zeg!
@babydream jeetje je ziet idd echt duidelijk dat ze gegroeit is! hier vandaag broek h&m en shirtje van cars (auto's) ook van h&m trouwens. heb geen foto gemaakt nog. morgen gaan we gezellig een dagje naar artis
Hier vandaag onze kleine man spammen! Hij draagt een broekje en romper van de H&M en polo van Next! Vind het echt een super set... Bekijk bijlage 243600
@miekje, wauwww lekker ventje en top setje!! @sandraske, leuk zeg!! @babydream, leuk zo en mooie foto!!
Mannetje gister bij opa&oma op de camping, broekje en sokjes Noppies, shirtje Terstal. Die is hier laatst geopend en soms hebben ze wel leuke dingen.
@ikkie: ook een leuke set zeg, goede kleuren voor hem! @babydream; oh wat groeit je meisje hard zeg!! leuk broekje!
Bedankt voor jullie reacties!Broekje is een Vingino.. @miekje;Wat een ventje alweer he, ze worden zo groot en wijs als ze zo zitten!Kleertjes zijn helemaal super! @ikkie;Leuk!Lekker he die blote armpjes! @mirell;Super al je reacties en wanneer kom je jouw meisje weer showen?