nou bij de arm pakken maakt hier totaal geen indruk...pfff ze lacht me dan gewoon uit...ik vind het echt lastig Ik dreig weleens met dingen maar vind mezelf dan echt zo'n slechte moeder ... (dreigen met: anders kun je naar bed, en dat soort dingen) ik heb een liedjes om te tellen 1 2 3 4 mama telt mama telt 1 2 3 4 mama telt tot 4 en als mama dan nog boos is dan telt ze verder tot tig 1 2 3 4 mama telt tot 4 pffffff
ohhh ik was net even bikinis aan het uitzoekekn welke ik mee moet nemen.... mijn god en dan heb ik er nog wel 1 op mijn lijstje staan van Bomba denk dit jaar maar een keertje oversla
@Mama32, wow, geweldig nieuws, gefeliciteerd! @Bergsteintjes, misschien van het najaar, momenteel passen ze hun huidige laarsjes nog.
heb vandeweek al haar bikinis doorgepast maar ze kunnen ook nog allemaal goed aan eigenlijk zitten sommige nu pas goed zijn ook allemaal maat 98/104
heel herkenbaar en weet je wat ze vanavond aan tafel deed... ze ging zingend een liedje maken over wat er gebeurd was ennn mamaa was boooos en ging mij op de mat zetten en de bal afpakken..lalalla het leek wel kinderen voor kinderen kreeg er tranen van in mijn ogen gatverrr nu weer
K heeft twee winters gedaan met zijn bontgevoerde bergsteins..... Wel lekker dat ze zo lang dezelfde maat hebben.
@Mirell, haha, die heeft wel genoeg om in te zwemmen toch ! @Opstandige peuters, die van mij is sinds een maand echt gewoon een klier en hij is ook niet snel onder de indruk hoor als ik boos word of als hij op de trap moet zitten. Daarna doet hij het gewoon weer en weer en weer. Alles moet op zijn manier en zo niet, kortsluiting! Nou ja, gelukkig is het verder een drol hoor, kan hij heerlijk knuffelen en lief zijn, maar ik moet momenteel wel heel vaak tot 10 tellen.
@jo79 leuke setjes! @mama32 gefeliciteerd! Das veel 10 cm verschil en 1 maand @opstandige peuters hier een opstandige dreumes... Als ze niet op de bank hing stond ze op tafel te dansen of zat boven op de hond. (ik heb echt medelijden met dat beest af en toe)
Lynn voordat ik Amy-lynn had had ik zelf een bikini tik denk dat ik wel stuk of 25 had en niet heel oude modellen hoor maar was ik gewoon verslaafd aan
ik heb een rood shirtje met lief! er op, zou dat staan? verder heb ik wel een wit basic shirt van de hema voor erbij. @mama32 gefeliciteerd!!
Ah, zoiets ?, toevallig had mijn zoontje laatst ook zo'n broekje aan (mijn man had alleen de bretels wat stevig aangetrokken ). Dit is dan zandkleur, maar blauw met rood vind ik ook een mooie combi.
Oh dat is lekker!! @mirell, mooie verzameling @sandraske, haha hier ook 1 die vandaag de hele dag op de salontafel klom als ik de keuken stond en dan met een big