@Madeliefke, leuk! @Diddl, staat wel heel leuk zo! Dat jurkje van Dirkje hangt hier ook nog in de kast, misschien dat het volgend jaar goed zit, maar nu is hij echt nog te lang, klopt helemaal niets van die maat.
Dank je wel debby! Heb je het een beetje naar je zin daar? Helaas hebben wij weer regen. vanavond de kachel maar weer aan
hier ook niet echt super weer hoor. Gisteren was het koud en bewolkt en nu 19 graden en zon met af en toe een wolkje. Morgen gaat het wel regenen en dan tot dinsdag ook niet zo mooi. Dan geloof ik nog wel een weekje 25 graden. Maar het zwembad is hier verwarmd gelukkig dus vanmiddag heeft papa wel even gezwommen met de kids. Waar zit jij precies? sowieso is heel frankrijk, spanje etc nu slecht. Vanavond naar de kinderdisco. Dan mag emma dr nieuwe jottum jurk aan
Wij zijn nog niet met vakantie hoor. Maar wij zitten in de rand van Friesland Surhuisterveen. Wel even een mooie foto maken he van de jottum jurk ben benieuwd! Veel plezier dikke knuf uit NL
Diddl, die jurk van Lisa is echt super!! Mooie foto ook! Debby, wat ziet het er heerlijk warm uit !!! *jaloers* Allemaal dankjewel voor de leuke reacties!
@jo , gaaf shirt van je zoon gisteren zeg! @woezeltje,leuk! @madeliefke top beiden! @diddl, wauwwwww! @debbie, leuk!!en lekker zo'n zomerse foto!
@jo79;De outlet zit er nu voor een paar maanden ws iig tot september..Hij zit op de Hoofdstraat, zeg maar aan de andere kant van het plein van de C&A, schuin tegenover de Mac Donalds naast de parfumerie snap je het hihi Ja ze hebben meiden en jongens dingen krijgen elke dag nieuwe dingen binnen..soms wel een beetje zoeken maar veel leuks! @diddl;Ohh wat zien ze er mooi uit!!Super leuk! @madeliefke;Lekker ventje!En wat ziet je meisje er super gaaf uit, in dat soort combi's zie ik Dyoni ook graag (zij zelf wat minder hahaha) @debby;Leuk!jurkje van Emma is erg schattig!Moest het van Sam een kort broekje zijn dan?
Thx allemaal @ Debby, ziet er heerlijk uit zo in het zonnetje en hele leuke kleertjes!! @ Wonderteam, misschien staat het al in het andere topic maar hoe is het met je meisje???
volgens mij is het een capri maar hij zakt steeds af... dus nu heb ik de knoopsgatenelastiek even verandert maar hij valt nog steeds te lang... korte pootjes die kids van mij.
WOW!!!!!!! Ik hou van witte jurken, alleen zijn mijn meiden (zeker Lisa) daar te witjes voor. Maar Emma staat het prachtig!