Onze oudste dochter in Chaos and Order met legging van TerStal Onze 2e dochter in s&d le chic met legging van benneton Onze 2 kleine meisjes in Feetje
Mannetje gister, het werd steeds warmer buiten dus later romper uitgedaan.. Vandaag leek het wel zomer, heerlijk! Shirtje Another world, buitenspeelbroekje Imps&Elfs.
Wat een leuke kleertjes komen er weer voorbij! Echt heel leuk van allemaal. OTM, ook heel leuk! Heb de jurkjes van je oudste ook allebei voor mijn meiden. En nog bedankt voor alle reacties op mijn meiden. De foto's bewerk ik gewoon op mijn mobiel met Instagram. Echt zo leuk, die app! Echt een aanrader.
thnx iedereen @elsie, Gaaf vest! wat een verschil dan hé qua weer.Hier was het vandaag zo mega warm dat lange mouwen en lange broeken echt geen optie waren. We hebben ook geen zuchtje wind of regen gehad. @andreams,lekker stoer! @otm, erg leuk allemaal. De 2 jongsten springen er wel echt uit in hun mooie setjes @ikkie, mooie foto zo! leuk shirt!
ja, instagram is leuk! moet het ook weer eens doen... otm, super je meiden, ik vind vooral het C&O jurkje erg leuk! mooie jongetjes gezien, andreams heel net ventje en elsie's zoon stoer en ikkie's zoon ook heel leuk! wonderteam, mooi rokje! hier was het de hele dag mooi weer (beetje bewolking tussendoor). dus vanmorgen lekker naar het bos gewandeld met de kindjes, vanmiddag thuis in de tuin. ro in Noppies en S&D legging jo in H&M shirt, broek Pointer, sandalen Replay.
OTM, wat gaaf! Je tweeling ligt zelfs op matchende lakentjes! Zien er prachtig uit, al je meiden. Ikkie, schattig hoor! En mooi broekje. Geke, wat zitten ze lief op dat bankje zeg!
wij kwamen vanmiddag uit overijssel 25 graden en bij de afsluitdijk was het 24,5 en aan de andere kant van de dijk nog maar 17 graden was echt heeeeeeeeeel groot verschil wij waren vanmorgen zwemmen in buitenbad van de camping
wat een mooi weertje vandaag he! we zaten vlak bij je ik heb echt genoten van het zomerse weer en buienradar gaf een hoop regen aan in denhelder was blij dat ik in rheeze was
Ik zie weer allemaal mooie setjes langskomen, leuk! Laat het mooie weer nog maar even blijven, dan kunnen de zomersetjes eindelijk de kast uit! Hier wat vakantiefoto's in albums. Niet veel speciaals moet ik zeggen want we hebben vooral veel lekker buiten gespeeld etc. in makkelijke kleren.
ooooh die twee kleintjes!!! ze liggen precies hetzelfde en ook nog allebei bijna dezelfde jurk... fantastisch!
Even een paar dagen niet gereageerd, wel af en toe gekeken en heb heel veel zonnige foto's met mooie kindjes in mooie kleren voorbij zien komen. Hier was het gisteren ook prachtig weer. Oudste kon meteen zijn nieuwe Vingino aan, die we zaterdag in de sale gekocht hadden. 's Morgens eerst een longsleeve van Benetton erop, maar die ging al snel uit. Bekijk bijlage 246714 Bekijk bijlage 246716