Wat draagt je baby/dreumes/peuter/kleuter topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@mirell, ohhh dan waren jullie idd erg dichtbij :D
    @cally, heel gaaf broekje!!
    @ikkie, leuk!!
    @diddl,altijd leuk dan he zulke reacties!! Eerste dag weer goed gegaan zo na de vakantie?

2. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    @Cally: wat een supergaaf broekje! Die vind ik echt heel erg leuk!
    @Debby82: jouw meisje staat echt alles mooi!
    @Ikkie24: superstoer! Is dat broekje van Noppies? Is echt leuk, misschien moet ik eens verder kijken dan alleen Vingino :)

Jamie droeg vandaag een broekje + shirt van Vingino en z'n All stars:

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@andreams,leuk!!!

4. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Ik heb trouwens vandaag sandaaltjes gepast in de schoenenwinkel, maar meneer ging echt helemaal over de rooie :) Hij wou er niet eens op staan, laat staan even lopen om te kijken of ze goed zaten. Hij werd pas weer rustig toen ik z'n oude vertrouwde Vans weer aandeed ;)

Komt dit jullie misschien een beetje bekend voor? Ik heb ze nu maar niet gekocht, straks wordt het elke keer drama als z'n sandaaltjes aan moeten... Of is het gewoon even heel erg wennen voor ze?

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Andreams, Jamie ziet er weer leuk uit.

6. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Komt mij wel bekend voor ja! Ik heb het weleens met van die teenslippers gehad. Eerst de tenen helemaal krom zodat ik ze niet aan kon doen en toen ze ze aanhad, weigerde ze een stap te zetten. Ik heb ze toen maar niet gekocht...

7. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Lekkere stoere set trouwens!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sam vindt ze wel fijn (zelf vind ik ze niks, sandalen voor jongens, maar ja, het is wel lekker voor ze).'Maar sam kan ook om van alles een enorme driftbui krijgen en de volgende keer is het wel weer goed.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    #1329 debby82, 21 mei 2012
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
    leuk!

thnx trouwens... maar mijn meisje staat niet alles mooi hoor...
    strakke rechten jurken a la claessens en bengh lijken net pyama's bij dr helaas ;)

10. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Nou ja, alles wat jij haar aantrekt staat haar super! En ik vind sandalen ook al snel erg oubollig en een beetje suf, dus het moeten echt wel heel leuke sandaaltjes zijn voordat ik ze aantrek bij Jamie :) Het lijkt me veel lekkerder voor hem dan altijd maar dichte schoenen als het zo warm is.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb een paar die gekregen had van iemand die ze te klein had gekocht. Ik vind ze toch (bijna) allemaal niet leuk dus het maakt me niet zo veel uit.
    In grotere maten vind ik er wel leuke sandaaltjes tussen zitten maar 21 hebben ze meestal niet.

12. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    .

Ik vind dat dus ook met sandalen, vind ze heel lelijk.. maar ja vind het ook wel zielig als het zo warm is en hij heeft dichte schoenen aan. Ik heb wel leuke van Replay op het oog. Welke heb jij gepast? Enne toevallig vertelde een vriendin vanochtend dat haar zoontje ook geen sandalen aan wil, dat is elke keer drama als hij ze aan moet.

13. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Ik heb deze gepast, ook van Replay: Replay sandaal - Sandalen & slippers - Jongensschoenen - Kinderen | Ziengs Schoenen Was er ook nog niet helemaal van overtuigd of ik ze wel leuk vond hoor, maar dat maakte ook niet meer uit omdat Jamie ze toch niet aan wilde. We gaan het denk ik gewoon nog een keertje proberen binnenkort in de winkel, en anders maar niet hoor, ik ga echt geen strijd voeren om hem sandaaltjes te laten dragen als hij dat niet wil.

14. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Andreams, weer een mooie stoere set!
    @ sandalen. Ik vind ze ook lelijk, maar ik heb voor H een paar van Replay gekocht die ik nog wel vind kunnen. In de winkel liep hij er zo op weg, terwijl hij 'mooi, mooi' riep. Maar dat is geen garantie dat hij ze thuis ook aan wil, dat moet ik nog even proberen..

15. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Hier heeft zoonlief andere sandaaltjes van Replay. Kan zo snel geen plaatje vinden.

16. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hoi meiden, even een paar dagen niet geweest, druk werkdagen/weekend achter de rug..Wel leuke combi's weer gezien!

Ik reageer op de posts van vandaag;)

@cally;Wat een stoere vingino zeg!Super leuk!

@debby;Wat een leuke jurk!!Staat haar goed dat blauw!

@ikkie;Leuk lekker fris zo'n witte polo!

@diddle;En hoe was het weer naar school voor Lisa?

@andreams;Leuk ook al zo'n gave Vingino!

@mariomama, sweetbel, mama to be, mmv2m;Ga zo in jullie album spieken!

En hier vandaag
    shirtje;hema
    rokje;cakewalk
    legging;Dirkje

17. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ha ha komen we ook op dezelfde uit.. Ik vind die ook leuk en deze van replay:

18. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Hadden ze nog veel keus in de winkels? Ik was pas in Breda en daar waren ze al in 2 winkels niet meer te krijgen.

19. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Ik ben vanmiddag maar naar één schoenenwinkel geweest en daar hadden ze niet heel veel keus, maar ze hadden ook niet veel binnengekregen. Ik ga van de week nog wel even naar Zaandam, daar zitten wel iets meer winkels.

Wel grappig dat we precies dezelfde schoentjes leuk vinden :)

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @andreams je mannetje ziet er leuk uit in vingino

@sandalen ik heb een paar teva sandaaltjes liggen voor dochter maar ze zijn veel te breed, net of ze zwemvliezen aanheeft zo breed zijn ze.

Vandaag in de winkel gekeken naar andere, was niet echt veel meer in haar maat. Heb nu een paar brakkies op het oog, ze heeft ééntje aangehad, de andere voet wilde ze niet. Ga morgen even terug, als ze iets beter gemutst is, om ze goed te passen..

Deel Deze Pagina