@sandalen ik heb deze voor sam STUPS Sandalen voor kinderen - Blauw - Zalando.nl hij heeft ze al aan gehad en hij liep er prima op, vind ze ook leuk staan bij hem
Bedankt voor de leuke reacties weer! @Andreams, je zoon ziet er weer super uit!! Mijn zoontje is nu ruim 3 en wil dit jaar pas voor het eerst sandalen aan. De 2 jaren ervoor ging hij compleet door het lint als ik ze aan wilde doen. Nu kan ik hem uitleggen dat het fijn is met warm weer. Hier nog 2 foto's van mijn kids.
Was gisteren zooo druk, dus jammer genoeg niet hier geweest. Zag hele mooie kindjes van Ikkie, Lob, Babydream en Andreams Sandalen en ballerina's zijn hier echt een gebed zonder eind. Dochterlief heeft akelig smalle voetjes en ze zitten dus nooit echt mooi... Nu heb ik een paar van Twins dat redelijk zit en niet superlelijk is. Soms moet je water bij de wijn doen haha Hier trouwens ook teva's (zie foto), maar die kun je zo stellen dat het enigszins passend is. Ze blijven wel breed, maar ja... Hier Puck vandaag in Muck en Sep in Lief!
Wat een leuke setjes allemaal meiden. Mijn meid heeft vandaag een polo aan (Frendz - met bloempjes) daaronder een spijker korte broek (H&M) en een legging. Aan de voeten heeft ze blauw groene ballerina's. Zelf gisteren uitgezocht bij de Scapino. Ze is een echte shopping queen. Vandaag trouwens een jumpsuit voor haar gekocht (lekker zomers).
Lob, leuk weer allebei. Madeliefke, Sep heeft inmiddels genoeg nek voor een polo? Staat hem stoer. En Puck in Muck, heel erg mooi!!
Nope, maar het hing al in de kast, dus moest hij het van mij aan, gemeen he , krijg je met zo'n shopaholic mama
Hier vandaag bengh jurkje (totaal iets anders dan jullie van mij gewend zijn) Maar moet zeggen dat ik zelf ook moest wennen,maar dat dit de eerste wijdere jurk is die wel leuk vind staan! Suze in bengh jurk, legging moodstreet. schoenen shoesme. Het is een echte pinklady vandaag. ze is zelf vandaag ook er trots...Foto album @ geke thnx nu foto geplaatst met i phone.