Dochter vandaag in rokje en shirt van Imps & Elfs, legging Petit Bateau. Zoon in polo Claesen's en broek Sturdy
@Lynn, geweldige set!! I love LOVE deze NoNo collectie. Helaas pas vanaf 86/92. Ik twijfel of ik een groot gedeelte vast in die maat vooruit zal shoppen en dan maar kijken wanneer het pas. Ik vind veel dingen namelijk ook goed het hele jaar kunnen. Toen ze nog een baby lijn hadden, vond ik het merk klein vallen. Wat vind jij nu? Mijn meisje draagt nu maat 80, en is bijna 17 maanden. Maat 86 is nu nog veeeeeel te groot. Ik schat dus dat ze dit misschien wel pas volgend jaar zomer zou passen.
Bedankt voor alle reacties in m'n album! @Babydream: Wat een heerlijk vrolijk setje! @Lob: Je kids zien er allebei leuk uit! @Madeliefke: Leuk jurkje van Puck en Sep heeft natuurlijk ook een lief setje aan! @Sandraske: Schatje zo! @Elsie: Sam ziet er weer lekker stoer uit! Wij zijn vanmorgen lekker bij de rivier wezen spelen! Heerlijk genieten van het mooie weer! Nu eerst even een strijk wegwerken en dan zal ik foto's uploaden en in mijn album zetten.
Waar kom je vandaan? Ik zie grote rivieren en bos! Welke rivier heb je het over? Wij wonen ook tussen 2 grote rivieren.
Een dorpje te klein om de naam van te noemen Rivier is de Waal, maar volgens mij van jullie vandaan iets meer stroomafwaarts...
Kom uit Maas en Waal oorspronkelijk! Dus verwacht dat je ergens in het westen zult zitten.. Ik ken veel aan die gehuchten wel hoor! Kom zelf ook uit een gehucht...