Mooie dingen gezien in jullie albums! Fiene vandaag in een soortgelijke outfit als gisteren.... Foto in album
DJ Momo, jammer dat je foto's niet in je album staan. Vind je zoontje altijd erg leuk gekleed, dus was wel nieuwsgierig . Hoe valt tumble & dry qua broekjes? Mijn zoontje draagt 86, maar vindt de broekjes zo leuk.
Smal! Vind ze ideaal, heb net weer een zwik besteld. Outlet in Lelystad is er ook ideaal voor, laatst twee voor veertig euro! En deze foto is van camera, die krijg ik niet zo makkelijk in album. Zit vaak mobiel. Maar dank voor je compliment. Ik doe vanaaf rondje albums!
Ik heb je net een uitnodiging gestuurd. Gisteren hier een jurkje van Lofff met bijpassende legging. Vandaag weet ik nog niet.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ben helemaal blij met het goedkope leuke shirtje. Gisteren dacht mijn schoonzus ook dat ie van mimpi was Foto van vandaag in album- wordt wel variatie op een thema maar vind t toch leuk!
Ik ga zo even bijlezen. Foto's van vandaag (met Sint Maartenlampion) in albums E in T&D jurkje anders gecombineerd, K matching in groene trui. Gisteren droegen ze bekende setjes: Claesens jurkje voor E met rode laarsjes en donkerblauwe maillot dit keer, en K in rode broek met rode ruitbloes.
Foto's van mijn dametjes in mijn album ( die van Eef volgt) Eef erg color bloking ik denk niet dat iedereen er van houdt maar alle kleurtjes zitten in haar maillot!
Ingrid nav: je reactie in mijn album, je hebt daar rib broekjes en gewone broekjes. Kijk maar eens op de site, super leuke kleurtjes allemaal en een mooie smal pasvorm voor mijn smalle mannetje. Bij toeval liep ik daar naar binnen want koop daar nooit wat en toen zag ik die broekjes.