nou, papa en mama nike-air-max-dreumes-meisje liepen ook wel op air maxxies ja De rest zag er redelijk normaal uit... ook de twee zusjes van hendrik.
@ingrid, ja deze is idd nog wel subtiel. @djmomo, ohhhhhh vreselijk hè. M, heeft sinds vorige week een nieuw meisje in de klas. Nou pffffffff. Kleertjes verschrikkelijk (K3 jurk enz enz) en kind ruikt helemaal naar rook. Vervolgens zie ik paps en mams vd week bij school staan in idd Nike air max. moeders aait over haar zwangere buikje en steekt vervolgens nog een peuk op.........., @missT, ik woon alleen zo ver weg
Ipv van slechtgekleed valt ook goedgekleed op. Gisteren in de schouwburg echt zoveel goed en vooral leuk gekleedde peuters. Keek mijn ogen uit Hier alweer een foto van vandaag. Moet even de lens van mijn S3 poesten, hij stelt niet meer goed scherp... Dus excuses voor de wazige foto...
Door prive omstandigheden zal ik een tijdje afwezig hier zijn..hopelijk tot snel(niks bekend op fb en dat wil ik graag zo houden)
vandaag geen foto, maar E naar KDV in koraalroze C&O vestje met jeans shortje vingino en hema streep legging met kleurtjes.
NIET WAAR! welke slechte outfit was van jou dan hahahhahahahahaha. Ik was er rond een uur of 2 a 3 geloof ik. Ze stonden net het pluimvee te voeren.
sterkte babydream! hier Ro vandaag in rokje another world, rood shirtje en rode laarsjes. en vlechtjes in haar haar! geen foto helaas.
Die met die paarse legging.. Eigenlijk heeft ze Hendrika. Ik was er Meg een collega en twee clienten van mijn werk. Rolstoelers. Wij waren er maar een kwartiertje, maar wel om dat tijdstip!! Te toevallig! Jammer dat ik niet even wat beter heb rondgekeken, ik had Sjaak kunnen herkennen!
FUK, we zijn gewoon tegenelkaar opgebotst! Want toen wij aankwamen, gingen er net twee rolstoelers weg!!! Wat grappig hahahaha.
@DJ Momo antwoord op je vraag. mijn zoon heeft een romper aan rood en een shirt (blouse en trui) van Moodstreet.
Sterkte, babydream. @Outfit: vandaag toevallig dezelfde set aan als de foto in mijn album. Eén klein verschil: een andere diadeem.