@Debby: Ik ben gewend om je dochter in andere jurkjes te zien. Ik moet echt wennen aan dit jurkje van C&O. Het shirt van Sam staat super. @Madeliefke: Prachtige kuif! Setje is ook leuk. @Lynn: Hier wordt heel soms ook een setje (of alleen het rokje) een tweede dag gedragen. Inderdaad als mijn dochter ook de halve dag in haar pyjama rondwandelt.
mijn dochter vandaag in Lief jurk en kiezeltjebodywarmer. groene billy en lilly legging. morgen wrsch foto's na de sint viering. T in Molo. Ik vind het shirt hem niet zo mooi staan! beetje hard, dus misschien moet ik er een vestje over doen?
debby, vind het heel leuk staan, deze stijl staat Emma ook mooi.alhoewel de jottum stijl haar ook op het lijf geschreven is. Heeft ze nu al een keer op de cover gestaan? welk tijdschrift?
ja... handwerken zonder grenzen. Niet mijn tijdschrift en niet mijn stijl kleding maar toch leuk. Jottum vind ik in de zomer wel leuk. Winter is mijn ding niet. En raak er toch een beetje op uitgekeken alleen maar wijde dingen.
Debby leuke foto van je kids! Kleertjes staan ze goed!! Alhoewel ik Emma de wijdere jurken ook altijd mooi vind staan! Ze kan dit soort jurkjes ook goed hebben! Foto van Mila in album.
mariomama rood??? echt niet... dat is een beetje roze wat er in dat jurkje zit en in dat shirt. Daar gaat echt geen rood bij...
Sorry maar ik vind dat je een beetje overtrokken reageert. C&O heeft er ook een bijpassende kleur rode legging bij hoor.