Dankje! Haar skipak is een oude van Jo. En de boots ook ik geef daar graag geen geld aan uit... Maar een broek is ook wel handy ergens, heb ik voor Jo nu wel.
Ik heb een skipakje en een losse broek en jas. Gaan in februari wrs nog een weekje naar de sneeuw. Net Rubber ducks besteld, schijnen wel fijn te zijn!
Nou, ik heb voor E óók nog een losse broek maar dit pak maat 86 past nog van vorig jaar. K heeft ook een losse broek, bij zijn dikke jack met bontkraagje op de capuchon, hij riep vanmorgen keihard over het hele schoolplein: IK BEN EEN ESKIMOOOOOO!
ik ook niet dus haha, vandaag vond ik het ook niet zo koud dus gewoon maillot onder spijkerbroek, echt spelen in de sneeuw heeft ze niet gedaan, we hebben alleen gewandeld.
Wat zijn jullie vroeg aangekleed. Mijn dochter is net wakker en hier liggen we op bed even tv te kijken. Papa is naar de bakker om croissants te halen (en brood voor de rest van de week). Wat een leuk setje van Hema zeg! Is dat van afgelopen jaar? Zulke dingen zie ik hier nooit!
Rokje is al van twee jaar geleden volgens mij. Toen had Puck een andere versie met rose. In de Sale deze op de groei gekocht en zo'n lekker dik gebreid rokje is heerlijk met dit weer!