Leuk Loesjuh! En mooie foto van je oudste. Bedankt voor de reacties in mijn album. @madeliefke, ik vind de legging toch wel leuk maar mijn vriend vindt hem echt afschuwelijk haha
Hier weer 2 fotos in album @debby;Ach wat leuk wat Sam aan heeft!Hoe heeft Emma het bij de film gehad? @Mirell;Wat een lekker wijffie is het toch!Hier ook helemaal gek op de boom, ze vind het alleen niet leuk dat die niet kan praten en dansen haha @loesjuh;Leuke meiden heb je toch en jurkjes staan erg leuk!
jeetje meid.....ik dacht dat jij er een punt achter had gezet o wat moeilijk zeg! ik hoop dat hij beseft wat hij nu allemaal moet missen
bij de V&d zijn gewone buitenlaarsjes maar daar vind ik ze te erg voor hahhahah maar ze wou rose laarsjes en kreeg van opa geld dus ze zag deze en was ze verliefd zijn wel echt helemaal lekker warm van binnen zitten dus echt als pantoffels
Especially voor Geke, een kuifloos Sepje Little Feet en Name It Even een foto met kuif ernaast, voor het vergelijk...
@foto in album! groen/paars Bomba. Helaas geen groene laarsjes, heb nu de zilveren aan maar die vind ik niet zo heel geweldig erbij...maarja het is niet anders