@ Wonderteam, ohhhh dat is Lot dr favo knuffel hoor @ Sandraske, leuk rokje! Zo bijelkaar vind ik het niet zo leuk maar misschien met de bazer erbij wel.
haak vanaf de laatste 2 pagina's weer in. Sandraske..leuk gecombineerd, staat haar goed! @Wonderteam....Mason is echt stoer! fay is vooral heel schattig. hier vandaag ook weer een foto in album....
@Diddl...zo leuk die meiden van je! het is dat ik voor mijn gevoel klaar ben met kinderen krijgen anders zou ik toch spontaan zwanger willen raken in de hoop dat ik ook zo een stelletje krijg
ja ik vond het zo ook niet super, blazer is donkerblauw met roze accenten op de zakken (van bakkaboe) stond superleuk..
@sandraske, ja zo omschrijft diddl het idd goed. Dat vond ik ook een beetje. @glimlachje, ik zie je ineens niet meer in mijn lijst staan en kan je ook geen uitnodiging doen. @diddl, haha bij jou ook al Ja zag deze foto net op fb echt top!!!
Ik heb foto's in mijn album. T in Z8 shirt en 3/4 ruit broek noppies. S in Brand, vest vinrose en legging markt.. sneakers h&M
erg leuk!! groeit Noa volgens het boekje? Heb je al meer uitslagen i.v.m de groeiachterstand van Lot??
Tot nu toe wel maar einde vd maand weer naar CB en toen begon het bij Lot. Van 2 tot 3 maand was die niks aangekomen. Maar ik heb zo het idee dat Noa wel lekker doorgroeit De KA zou in september terugbellen over hoe en wat verder nu met Lot. Ze ging het bespreken met meerdere artsen. Dus daar wachten we op. En op een plekje voor een MRI-scan. @ Sandraske, ik ken de bakkaboe blazer en ik denk idd dat het dan hartstikke leuk staat dan wordt het roze en blauw met elkaar gecombineerd
Diddl, Vind dit iets minder staan bij je meiden. Maakt ze een beetje bleekjes..maar de match is leuk en nog altijd even mooi.