Ingrid, debby, cally, supergaaf! madeliefke, grappig, die jumpsuit bij sep! @vingino: koop ik meestal in de outlet(s), lelystad of roermond. Oude collectie, maar interesseert mij echt niet. Sterker, dat rode shirt van vandaag: ze hebben nu in winter 12/13 collectie opnieuw een shirt wat er verdacht veel op lijkt! Ik houd ook de webshops in de gaten, bij 30% of meer wordt t interessant. En de jas is vorig jaar in de uitverkoop in een plaatselijk boetiekje gekocht door oma.
Jongensmama's, even een vraag, wat doen jullie de mannetjes nu aan? Met dit weer vind ik korte broek & korte mouwen wel te fris, maar lange broek en lange mouwen wel weer warm....zo lastig!
oh, sjaak had een jeans aan met lange mouwen tshirt. eronder wel een mouwloze romper. Maar goed, Sjaak is dus best een koukleumpje, en snel verkouden. Dus ik kleed hem wellicht wat warmer dan gemiddeld.
Ik vond het vandaag echt te koud voor een korte broek, zelfs voor mijn twee kacheltjes. Ze hebben het allebei vrij snel warm. Dus voor beiden een jeans en mouwloze romper. Oudste met t-shirt, jongste een blouse met lange mouwen (zie foto's )
Mariomama, als ik er tussen in wil zitten doe ik een lange broek, maar dan wel met een korte mouwen polo. En anders een longsleeve met romper zonder mouwen?
Lange broek met korte mouw maar morgen toch ook weer een korte broek want G had het veel te warm vandaag.
Mijn meisjes vandaag ook weer een keer.. Ze wilde graag al hun laarsjes aan en moet zeggen vind het zelf echt geweldig staan! Ze staan in mijn album..
M. vandaag in shirtje Moodstreet, shortje Vingino en legging Beebielove. Het shirtje lijkt paars maar is roze/blauw gestreept en de kleur blauw is precies de kleur van de legging.
Lijkt idd net paars het shirt! Zo vind ik het niet zo leuk maar ik denkdat je het in het echt moet zien!
helemaal top! Ik ga het jurkje in het weekend dragen samen met mijn dochter.. elk kwartaal gaan ze zo'n combi outfit uibrengen.. leuk
@ingrid,heerlijk kereltje! Blouse is nms vind dat meer een blouse voor oudere mensen ipv kleintjes. @cally, heel leuk! @marimama, hier een lange broek met korte mouwen shirt. @loesje, erg leuk het lief jurkje. Andere setje @madeliefke, helaas jou kids gemist