Nieuwe foto van J in album! (let niet op de laarzen, deze heeft ze zelf uitgekozen bij een plaatselijk tuincentrum)
Ik zag stoere manntjes voorbij komen van Cally, debby, ikkie. Gaaf hoor! Loesjuh, Leuk zo bijde meiden. Woezetje, Wouw mooie meid met rode krullen! Kleertjes Ook niet mijn smaak. En aansluitende bolero en legging was mooier geweest. Zo komt het slobberig over. Verder in wat albums gereageerd. Mijn dame vandaag in Muck..foto in album.
Hier vandaag S in lief jurkje en T in shirtje van Just Small en jeans name it. T lag in bed dus geen foto. foto S in album
slechte foto... niks bijzonders vandaag voor emma. Basics van kleertjes.com en een rokje van de primark.
Rood staat haar leuk! Rok niet mijn smaak.. http://i.imgur.com/RymKs.jpg Hier vandaag Hema vest, z8 rok, legging zeeman en nieuwe schoentjes van nike
Debby: ik vind het rokje wel erg leuk heb je dat pas gekocht?? Minaa: Leuk setje wat een knap meisje zeg!! Ik vind nike voor jongens. Terwijl dit wel echt meidenschoenen zijn, sorry zit tussen mijn oren.
Ja pas toen ik in de primark was. 7 euro. Was voor die fotoshoot maar uiteindelijk kon het beetje wat ze erbij aan moest er niet bij en heeft ze een capri broekje aangehad
Dankjewel! Ik hou normaal ook niet van Nike maar vond deze schattig! Zoiezo past samiya geen enkele laars of schoen dankzij haar hoge wreef en brede voetjes dus was blij dat ze eindelijk schoentjes pasten