hahaha...grappig dat jullie m zo leuk vinden...heb m ooit eens bij de henktenhoor gekocht...is van funderwear JONGENSPYJAMA SKELET - Kinder nachtkleding - Nachtkleding
Toen K wat kleiner was deed ik hem ook met alle plezier Bob de bouwer boxershorts en sokken aan naar de creche, daar was hij dan echt de held. Ook heb ik K de laatste tijd ook inspraak gegeven in zijn kleding als ik in een winkel was met hem (wat resulteerde in veel auto-shirts etc). Ik las gisteren (eindelijk, hij lag er al een week) dat shopaholic artikel in kekmama. Daar staat ergens iets in de trant van: hoe erg kan het zijn als je kind sandalen aanwil als de zon niet schijnt, wat krijgt ze ervan, ga je daar echt een issue van maken? Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor niet-matchende kleding of kleding met disney thema's enzo...... We kunnen er wel een drama van maken maar de kids vinden het leuk en ach zij mogen toch ook best inspraak? Ik zie nu op school ook al duidelijk de kleding-kliekjes: het groepje met alleen maar sjieke dure merken, het kliekje met alleen maar cars kleding etc. Ik ben daar natuurlijk wel een beetje gevoelig voor. Maar K heeft zelf ook een mening denk ik dan, stel dat hij heel graag bij een groepje wil horen dat allemaal cars shirts draagt, mag dat dan echt niet van mij?? (Hij wilde vandaag per se zijn piloten zonnebril op in de klas, zat hij daar met dat ding op zijn neus een beetje de stoere boy uit te hangen het mocht van de juf dus ach......)
I like!!! Op het kdv heeft Mason ook 1x zijn cars shirt aangehad en een paar keer bij de deur. Hij vond hem zo mooi en hij was toch trots. Dat doet mij goed, al was ik blij toen hij te klein was Laatst zag hij bij de h&m weer een cars shirt en hij vond hem zo mooi. Nu was ik er klaar mee en dacht nee echt niet. Nou wat huilen zeg, hij was echt intens verdrietig. toen brak mijn moederhart wel even. ( heb er overigens maar niet aan toegegeven)
Kun je 'm niet voor gym kopen ofzo? Hier ook Cars pyjama's, een beker en een koektrommeltje voor school
het zal mij een worst zijn als Rubin een cars shirt aan wil....joh het zijn kinderen...volgens mij creëer je dan dat kinderen elkaar gaan veroordelen op basis van kleding....(als je er zo'n drama van maakt bedoel ik)....
Rienke heeft een shirtje met een hondje wat ze perse aan wil als ze die ziet liggen. Ja waarom niet, naar kdv vind ik dat niet erg' Op kdv zit een kindje dat al drie weken in haar megamindy pak komt tja dat zou dan van mij weer niet mogen..
Vind ik van niet hoor.. ik vind een Cars shirt ook echt niet mooi en zou ook echt niet willen dat hij die altijd droeg. Ik zou denk ik een compromis sluiten ( netzoals hier al vaker is gezegd, bv: pyjama, alleen aan in de tuin ofzo. Gelukkig is dat hier nog niet aan de hand en vind hij alles (nog) prima wat voor kleertjes hij aan krijgt.. Maar toch vind ik wel dat ik het nog altijd bepaal, ik ben tenslotte wel de mama
Vandaag pyjamadag, K heeft buikgriep Voor E betekent pyjama zelfs een legging (die te wijd viel) met shirtje :O
Loesjuh ook lekker stoer leuk hoor! Sandraske, R ook lekker stoer, grappig shirt! Hier vandaag mijn meisje in. Vingino met muck shirt en haar nieuwe shoesme's. Bekijk bijlage 271194