Ik heb op wat albums gereageerd, super leuk en ook nog wel zomers.. Ik denk dat het nu snel voorbij is en het kouder wordt. Als het dalijk een graag of 10 is en te koud wordt voor een zomerjas wat doen jullie dan aan voor jasje? Ik vind een winterjas namelijk nog zo dik. Gister mannetje op de kermis.. blousje van Lief! en broekje van Vingino.
Dank je, leuk he staat altijd zo fris rood met wit geruit. Heb jij trouwens ervaring met G star spijkerbroekjes voor je kleine man? Ik heb een mooie op het oog maar weet niet of deze mooi smal valt.
vent noemde het het pannekoekenhuistafelkleedbloesje. en nee, hier vnl vingino's, gap, tommy en tumble n dry geloof ik, en gewone noppies en bfc broekjes
T vandaag naar KDV in shirt homemade ala tapette en jeans just small (nieuwe collectie) zie album. S KDV outfit in jeans short hema (heb de banden er al afgehaald bang dat ze blijft haken. rest shoeby. coupe chaos.
Sjaak had eerst een hele stoere outfit aan: groen C&O shirt op blauwe l/m romper, en daaronder een wit/blauw gestreepte jeans van tumble n dry. Dat werd echter ondergespuugd... Dus: het lief! overhemd van ikkie (paste nog, die mouwen zijn best lang kennelijk) op een jeans van vingino.
Bedankt allemaal voor de superleuke reacties op de verjaardagsfoto's! K is morgen echt jarig en heeft vrij van school, dus we gaan een dagje uit ofzo. Hij mag woensdag trakteren en kan dan zijn blouse nog een keer aan. E gaat donderdag op KDV trakteren maar ik weet nog niet of ik haar jurk dan aandoe of niet.....misschien is het een beetje ongemakkelijk (en dan doen de leidsters hem toch uit). In album E een foto van vandaag, in groene stippen!