@ Wt: Leuk zeg @ MM & FM: Helaas we zijn geen vriendjes.. M'n kereltje in Mexx & H&M Bekijk bijlage 274813 M'n tuttebel in z8 Bekijk bijlage 274814
Wow ik heb gereageerd in je album.. Wat een geweldige kleertjes weer! Ik vind jou dames ook zo schattig, echt van die meisje-meisjes om te zien!
Gaaf allebei, Z8 voor meisjes vind ik ook erg leuk. Jou kerel ook super stoer.. Leuk he die blousjes van de H&M. Dit blousje blijft leuk. Ik heb dit blousje alvanaf maat 62 in elke maat gehad en nog steeds heb ik hem ha ha..
Hier vandaag een wintersetje aan, M. helemaal in C&O en nieuwe laarsjes van Muyters. J. heeft vandaag niet zoveel bijzonders aan, shirtje en jeans van Vingino en zilveren laarsjes.
@Mirell, erg leuk en lekker vrolijk die kleuren! @Mumtobe, allebei erg leuk! Schattig en stoer je zoontje! @Loesjuh, erg leuk, ik vind het zo op de foto leuker staan dat op de site van C&O, komt veel beter uit. Gisteren, Boetiek Wieb , beetje donker zo, kan het ook met hardroze of rood combineren om het wat op te vrolijken.
Vandaag in Frendz van V&D. Ze heeft er ook nog een bijpassende blazer bij, maar zo koud is het ook nog niet. Beetje onduidelijke foto eigenlijk .
@ all, thnx voor de reacties @ise, ik vind het shirtje van billy &lilly ruim vallen ,maar het rokje niet. Fay kan normaal nog met gemak rokje maat 80 aan en deze is 86/92 en zit echt precies goed. @mariomama, hihi ja Mason wil tegenwoordig graag zelf kiezen als hij naar school gaat en heeft een heerlijke iegen mening Bij Fay wou ik tzt dat setje met kobaltblauw combineren ,maar die heb ik nu alleen in maillot @mumtobe, top beiden!!! @loesjuh, erg leuk hoor! en wat oogt ze lang ineens! @ukkie, de laarsjes zijn van jochie die Fay aanheeft. @jo79, ik vind het leuk staan! *zo en nu albums spieken*
Whaaa echt?? Die van de H&M zijn echt precies hetzelfde ook met 2 van die borstzakjes en precies dezelde kleur ha ha...
mumtobe: allebei super gaaf zeg, ze lijken echt op elkaar!! loesjuh: Het ziet er toppie uit!! jo79: Allebei leuke stelletjes zeg, ik vind dat roze van V&D haar erg goed kleuren! En die laarsjes van Van Haren zien er echt gaaf uit!!