Thanx allemaal! @ Loesjuh: Staat haar goed dat setje van c&o @ Jo: Hier ook dat setje hangen, alleen zonder bolero ben benieuwd naar de combi met hard roze.. ik durf niet zo goed haha setje van Frendz is idd niet zo duidelijk zichtbaar. @ Ikkie: haha ja echt, dit blousje heeft op de achterkant ook nog een print. @ Diadeem: thanx, haha ja ik heb echt een jongens en meisjesversie
@ Mum2be, ahhh stoer ventje hoor leuk!! Je meisje ook leuk. @ Loesjuh, leuk dat C&O! Hier ook weer een foto van vandaag in mn album. Lisa had dr roze laarzen erbij aan en Lot dr blauwe. En dan alledrie een d.blauw of fuchsia borgvest van Z8
Mumtobe, allebei helemaal leuk! Leuk meiske heb je ook. Had ik volgens mij nog niet eerder gezien! Verder in de albums gereageerd. Mirell, jouw dame was gisteren ook weer helemaal hipsig met haar okergele sjaal! Hier vandaag lekker op de fiets. Vestje Oilily, jurkje Br@nd, legging Name It, kousen + fiets HEMA, laarsjes Koel, sjaaltje Le Big
Helemaal super madeliefke!!! En thx voor je reactie Ik ga jou traktatie idee pikken als je het niet erg vind, ik vond hem erg leuk! @ Lynn, uiteraard
@ Madeliefke: Thanx Vast wel eens gezien bij de aug2009 mama's of heb je niet zo lang meegekletst? Jij bent bevallen op mijn uitgerekende datum toen haha Superleuk het setje van Puck zo!
ahhhhhhhhhhhhhhhh wat stoer DITISECHTMIJNSMAAK!!! heeeeeel erg leuk zeg! waar koop je dat sjaaltje?????? (okergeel is mijn eigen sjaaltje hahahah)
Shoesme met sterren met glitters! Ik heb ze in het groen,alleen zonder de glitter sterren,want op deze liep ze beter( mijn dochter heeft moeilijke voeten) . Zie kleertjes of mijn album.
de blauwe van keq maar zijn precies hetzelfde tot de stiksels aan toe ook die an orangebaby zijn helemaal hetzelfde