@Madeliefke, dank je, ja, ze heeft inderdaad krullen, ligt een beetje aan het weer hoeveel. Overigens kreeg ze ze pas rond haar derde verjaardag, daarvoor was het gewoon stijl en nu heeft ze soms allemaal pijpenkrullen, heel grappig. Leuke kleertjes! Klopt hoor met B&L, ik vind die shirts ook altijd nogal groot en lang vallen. @Mirell, leuk, wat een mooi kleurtje heeft die jurk! Hier vandaag 1 zielig ziek gevalletje wat makkelijke kleren op de bank zit, heeft de halve dag geslapen. De ander is naar school, vandaag in Wild gekleed.
Wonderteam, erg leuk! Vooral de kleertjes van Fay! Mariomama, ik vond die groene set vooral erg leuk!
en toen we daarna naar buiten gingen met jasje aan en sjaaltje om lekker kleurig bij elkaar! bedankt voor de lieve reacties
thnx all voor de reacties @mirell, wauwwwww zo is dat bengh toch wel heel erg leuk eigenlijk @jo79, dit setje is nms.
ja vind bengh haar heel mooi staan heel simpel maar wel erg mooie details zoals rits op rug en klein strikje enz
Ik vind de set wel leuk maar inderdaad het okergeel niet zo (kan denk ik wel bij een legging of rokje, niet te dicht bij haar gezicht).
@ mariomama ik heb het groene vest van de zeeman ook meegenomen in 86! Lijkt heel groot. Heb het alleen nog niet gepast.. Maar volgens mij past ze hem wel!
Heel tof mirell! Vind het viooltjes tuniekje wel leuk, maar zou hem denk ik op een rokje proberen en evt dat licht blauwe eruit? Sjaak inmiddels op fb. Hij was even " druk be zig" kijkt dus wat moeilijk... Hihi
@ Mirell, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!! Echt een heel mooi jurkje. @ DJMomo, Sjaak ziet er ook super uit zag ik op FB!
Lynn ben benieuwn naar je meisje morgen. VErder weer in wat albums gespiekt en gerageerd. Mijn meissie vandaag in b&l foto in album.