kleding met plaatjes enz... nee ik hou er niet echt van maar soms zal je er als ze kleuter zijn niet onderuit komen van mij mag amy-lynn heus wel iets met een poes erop we hebben 3 items de mim-pi jurk(inmiddels nachthemd) de jurk met poesjes van molo en het tshirt met poes(stoer model) ze draagt het niet dagelijks en ik combineer het! dus als er wel een hello kitty shirtje komt dan op een stoere spijkerbroekje laarsjes en leuk jasje erop aan dan is het mischien een stuk minder erg... gelukkig is Amy-Lynn er nog niet zo heel erg mee bezig maar ze is nog geen kleutertje he! toen we bij haar in de klas kwamen kijken zag ik weinig merk kleding(meer hema hennes enz) ik wil Amy-lynn niet met het idee laten opgroeien dat alles merk moet zijn maar ik heb altijd ook hema en hennes v&d gehad en ik ga eerlijk zijn.... de bengh jurkjes en mooie setjes wil ik ook voor weekend houden\ noiet dat ze in ouwe troep naar school gaat maar er zullen gerust ter stalen hema jurkjes bij zitten
Gisteren klaagde mijn zoontje al een beetje over de 'kou', dus vandaag maar vast een echte herfstoutfit aangetrokken. Broek Hema, capuchontrui Frendz. Als we naar buiten gaan, doe we zijn hoge witte nep All Stars eronder. @Tukker, leuk, die sneakers zijn ook stoer! @Mariomama, beterschap! @Loesjeh, leuk die All Stars.
Stoer hoor! RIenke is gewoon nog in een tshirtje maarja op kdv is het altijd lekker warm binnen en ze gaan naar bejaardencentrum vandaag dus dat zijn helemaal tropische temperaturen binnen!
Arggr, ZP liep helemaal vast, kon niets meer schrijven of toevoegen: @Sandraske, stoere outfit! @Tukker, dat kleurtje roze staat haar goed! @Woezeltje, leuk, is dat die Hemablazer? @Kleding met plaatjes, ik denk dat ze er per seizoen een of twee van hebben, omdat ze het zelf zo mooi vinden. Ze heeft een haltertopje van Mim-pi met een kitcherige Bambi erop, die ik zelf nog wel grappig vind en zij ook prachtig! Disneyfiguren en Hello Kitty koop ik nog wel eens als ondergoed, pyjama etc.
Sjaakje vandaag in C&O op een nameit broek! (en hij stinkt een beetje, dus we moeten even naar boven hihihi )
Thanks allemaal! Mirell, kleurtje staat haar mooi hoor! Djmomo, JE sjaak ziet er kek uit vandaag leuk! Ook al lekker rijdend speelgoed binnen..hier ook een loopfietsje..niet naar mijn laminaat kijken Woezeltje, je meisje ook erg gaaf zo hoor Kleurtjes staan haa goed mooie krullen ook. jo, Ook erg leuk stoer setje zo! Gave sweater.
Tukker, de Bumba step (jaja) is verbannen naar de schuur. Die laat rubberen strepen achter, mega irritant! Heb ook twee katten rondlopen hier, dus krassen al genoeg. Dan maakt dat fietsje (en nog een en nog een) ook niets meer uit.
@ Tukker, je meisje zag er heel feestelijk uit! Heeft ze een fijne dag gehad? Verder leuk geklede kindjes gezien, simpel maar leuk Hier trek ik eigenlijk gewoon alles aan naar school (maar heb dan ook geen dure Bengh jurkjes ) alleen dr porto azul set heeft ze nooit aangehad. Maar wel gewoon dr C&O sets, Jottum en Mimpi bv. Net een prachtige Minnie mouse ochtend jas meegenomen bij de zeeman voor Lisa. Kind weer helemaal blij.
die heb ik van de week ook gezien en Rienke had hem ook meteen gespot. Helaas voor rienke alleen grote maten...