Wt, jullie tarieven zijn idd erg schappelijk! Hier vandaag Puck in een combi van Br@nd-Vingino-HEMA-Red Rag
Lekker stoer! Madeliefke. Niet te warm? Hier schijnt de zin volop. PSZ is hier 37,50 per maand, vind ik niet duur.
37,50 is helemaal geen geld! Hier nog maar 12 graden... Als het strakjes warm wordt, lekker een t-shirtje aan
lief madeliefke..... hier net rokje wat Lynn ook heeft van Br@nd geshopt voor 17,20 vandaag draagt ze sterrenjurkje ter stal met rood hema jasje
Ikkie, en Madeliefke allebei super leuk! Hier een foto van Fiene van gisteren met de nieuwe laarsje. Sorry voor de slechte foto maar het is tegenwoordig onmogelijk een foto van haar te maken
Madeliefke, Simpele look maar ook leuk hoor! Lob, aaah mooi meisje zeg! Super leuk zo! Mirell, ben benieuwd..foto?
geen foto ze is uit logeren(alweer).... we hebben een feest vanavond mijn vriendin haar ouders 40 jaar getrouwd duss is ze bij mijn broer (agh is aan de overkant ik moet straks nog spullen brengen maar ze was niet meer te houden..
@lob schattig! @madeliefke: sorry is mij iets te saai zegt de moeder van de saaie kleren hahaha, ik ben helemaal om naar kleur he nu, dus tja
@madeliefke, staat haar heel leuk zo! @lob, leuk! @jo, ik vind dit niet zo. Ik vind de items heel leuk, maar dan apart van elkaar denk ik. Ik vind het zo (sorry dat ik het zeg ) een beetje pyama idee.