Wat draagt je kind?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Haha, ja, mijn man is ook niet zo handig met kleding uitzoeken!
    Een keer had ik een stapeltje met kleren op de trap klaargelegd voor de kledingcontainer van het Leger des Heils...je raadt het al wat mijn kinderen aan hadden toen ik weer thuis kwam. Allemaal te klein ook.

Oooh, ik baal zo, mijn fotokaart is helemaal naar kl#te, alle foto's zijn onleesbaar. Mijn man is erg handig met computers (systeembeheerder), maar ze zijn niet meer te redden.
    Nou ja, met de andere camera nog maar fotootjes gemaakt van de kleertjes, staan in album.
    Echt alles gaat kapot deze week, die fotokaart, de fiets van mijn zoontje brak doormidden (houten loopfiets) en mijn bankpas is kapot, heel irritant.

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat balen Jo! Zo zonde!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    das driedubbel balen!

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Jo, wat ontzettend balen van je geheugenkaart!! :(

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    zo79:pff wat een pechweek zeg, hopelijk blijft het hier bij.:cool:

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Foto van vandaag in album. VInd het zelf erg leuk, alleen jammer dat het jurkje zo opkruipt!

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

thnx voor de reacties :)
    Vandaag heeft Fay een setje aan wat ik al eerder geshowt heb.

@debby, haha die mannen ook.
    @diadeem, whahahha geweldig van je man :D
    @jo79, oh ontzettend balen zeg!!!! ( oja en ik heb je link van je oude huis bekeken. Erg mooi en ruimtelijk zeg. Lekker veel licht ook!! )

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wij hadden het laatst ook! je kunt de kaart laten maken. hier kostte het 600 euro, dan hebben we niet gedaan. misschien dat we nu een adresje hebben voor 250 in Engeland. Alle vakantie foto's zijn hier weg.

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

geaccepteerd!

bedankt voor jullie reacties op de foto!

10. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Weer een keer een foto van mijn dametjes in mijn album! Kga bij jullie even in de albums kijken!

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Balen zeg Jo!

Hier geen foto madame is al weg ik nog aan het wachten op werk!
    Misschien later nog...

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Balen jo79!

Hier ook weer fotos van vandaag in mijn album.

Lot:
    Kiezeltje rokje en shirtje
    Hema sterrenvestje en legging

Lisa:
    Hema jurkje
    Legging en op 1 foto blazer van DZine maar ze heeft het zonder blazer aan naar school nu.

13. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Foto van Fiene (klaar voor een dagje kdv) in album

14. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden

Ik ga zo even teruglezen en reageren in albums! Dat was me nog niet gelukt omdat mijn laptop steeds vast loopt :(
    In E haar album haar setje van vandaag (C&O) én de mooie vlecht die de kapper heeft gemaakt! Verder is haar haar vooral aan de achterkan wat korter / in model geknipt. Lekker hoor!
    K draagt zijn bekende C&O set.

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Ik ben net terug van een werk-3-daagse en leg dan ook setjes klaar. In elk geval voor E. Zij heeft een soort vakjeskastje aan de muur daar gebruik ik dan de vakjes van :)
    Ik doe dan meestal ook de wat mindere setjes zeg maar want als er vlekken in komen spoelt hij die niet uit ofzo daar heeft hij gewoon geen oog voor. Dus regelmatig is dat dan meteen einde levensduur als er fruitvlekken of macaronisaus oid in zit.

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Mariomama, sterrenvestje zit idd goed bij Lot.
    Normaal is 86-92 echt nog te groot voor dr maar deze dus niet!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Ja, van die geheugenkaart baal ik nog het meest, gelukkig had ik wel een keer of twee een kopietje gemaakt tussendoor, maar dat was volgens mij voor het laatst 2 maanden geleden of langer.
    Als het nou mijn trouwfoto's waren of wat dan ook, zou ik er nog wel geld voor over hebben om het te laten fixen, maar nu, pech.

Foto's van vandaag zal ik zo even in het album zetten. Niets bijzonders. Nou ja, mijn zoontje heeft een Cars shirt van de H&M gehad van mij, omdat hij die zo leuk vindt. Gisteren bracht de postbode het en hij ging zelfs met het t-shirt knuffelen. Vandaag aangetrokken en hij heeft het aan iedereen laten zien, gelijk bij binnenkomst op de psz, aan opa en oma etc.
    Haha, dus mijn smaak is het niet helemaal, maar ach, ik gun hem zijn plezier wel :D. Het is dit shirt: Product Detail | H&M NL

18. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ze heeft het niet gedragen vandaag, alleen even snel aangehad om te passen, maar dat mag ook toch ;) Foto van T in roze Ninni Vi jurkje in mijn album!

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Ja, staat heel leuk! Waarmee ga je het straks combineren, een grijze legging en laarsjes of juist sneakers? Ben benieuwd!

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik heb een oranje maillot besteld die als het goed is precies dezelfde kleur is als het oranje randje aan de ene mouw, dat lijkt me wel heel gaaf staan. Anders heb ik de diverse streepmaillots die ik heb met roze er bij gehouden en die staan ook erg leuk! En dan met haar zilveren laarsjes. Madame blieft geen sneakers ;)

Deel Deze Pagina