Thanks allemaal voor de reacties in album! Het zijn een beetje prutsfoto's, normaal snij ik bij enzo maar dat kon nu even niet. Maar goed het was te zien
Thx!! Tja het is wel een beetje een verslaving geworden... @ mariomama, gelukkig maar dat het eruit ging! @ Zo79, idd zo lachen ze wel bijna hetzelfde.
diddl, vind het ook wel knap hoe je dat telkens flikt! Zeker met de kleinste die toch sneller door de maten gaat dan de oudere 2, lijkt me? Heb je dan in meerdere maten matching setjes ofzo?
Dat, plus dat het al een prestatie op zich is om 3 kids tegelijk leuk op de foto te zetten......heb je nog tips voor ons? Bij mij lukt dat niet hoor ik moet het vaak echt hebben van een lucky shot.......
jeetje wat een complimenten allemaal. Ik heb voor Noa idd matching setjes in 62 en in 68 gekocht. Hopelijk red ze het daar tot het voorjaar mee. Met zn 3-en leuk op de foto lukt ook echt niet altijd hoor. Vooral Lot heeft er een hekel aan en noa tja dat is natuurlijk gewoon op goed geluk. Ik wil nog een mooie met zn 3-en voor boven de eettafel maar dat lukt dus ook nog niet.
hier vandaag in Ninni vi naar KDV, maar dan de grijze zomer set met rood vestje hema( sterren) en een Hema legging/malliot die vele van jullie hier hebben. rode schoentjes en echt een leuk set. misschien nog een foto, als ze nog toonbaar is vanavond)
@ Lynn, bovenlangs gevlochten, onderlangs dat de vlecht erop ligt kan ik niet. Ik maak het altijd nat met zo'n kleine plantenspuit dan krijg ik het strak. Ja toevallig he van de quinny!
Ik heb op wat albums gereageerd! Ik heb zelf ook een album aangemaakt en ga daar mijn mannetje voortaan showen..
In albums gereageerd, leuke setjes! @loesjuh;Jurkje staat echt super, vind hem heel gaaf! Zal even foto weer op de comp zetten en zo in mn album